Ammeinnlegg, ull

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Bruker du ullammeinnlegg?
Hvordan får du de til å ligge på plass?
Mine seiler bare rundt omkring, spesielt når jeg ligger. Så må sette dem på riktig plass hele tiden. Krøller seg sammen, havner helt ytterst i BHen osv.. Er generelt ikke der de bør være :p

Tør ikke gå uten :)
Hvilke har du? Syns de tynne i merinoull sitter dårligere enn de som er tykke og svære. De sitter som de skal syns jeg.

Jeg har en del forskjellige i ull. Liker best Ull-rik sine fra apoteket, de som kan vaskes på 60 :) Aldri hatt noe problem med at de krøller seg og sklir rundt.

Nei, brukte det sist men fikk brystbetennelse hver gang jeg gikk med de, kan være helt tilfeldig men tørr ikke ta sjansen på det, ikke fryser jeg noe særlig nå heller :)

Men jeg brukte i hvertfall Ullrik sine ammeinnlegg, holdt seg på plass.

Har ullinnlegg fra nøstebarn, og de sitter godt på plass synes jeg :)

Hvilke har du? Syns de tynne i merinoull sitter dårligere enn de som er tykke og svære. De sitter som de skal syns jeg.
Har Ullrik fra apoteket.

Spørs om jeg bruker de "feil" eller noe, siden flere svarer at de ligger som de skal :p
Vil helst bruke ammeinnlegg i ull nå som det er så kaldt også, så jeg får vel bare fortsette å rette på dem :)

Har ikke brukt de, men har ikke vært så kald på puppene heller. Prøver heller å ha på varme klær.

Jeg har ull-innlegg, husker ikke fra hvor da det er 3 år siden jeg kjøpte de, men de er ganske tynne, de er i hvert fall kjøpt på et apotek. Så har jeg papir-innlegg innafor der igjen.
De sklir litt rundt, ikke så voldsomt, men nok til at det blir lekkasje ibland på den pupp det ikke spises på...

Men jeg skulle hatt meg flere da jeg bare har 2 par, er det noen som anbefaler noe? :)

Har sånne tykke store fra apoteket som tar opp alt plassen i bh'n, de stikker litt ut (pent!) men miste jeg fant! Bruker dem hele tiden, men ikke på natta0

Går ikke uten, blitt litt avhengig også, er så behagelig alltid være så varm og god på puppen :p men bruker du dem på natta?

Går ikke uten, blitt litt avhengig også, er så behagelig alltid være så varm og god på puppen :p men bruker du dem på natta?

Ja, jeg har slitt så med tette melkeganger og blir ofte liggende halvveis uten dyne på natta når hun ligger oppå meg, så bruker de natt og dag ;) er mest fan av de store fra apoteket som dekker alt. Har noen mindre og, funker greit det og, men de store er best :)

Har Ullrik fra apoteket.

Spørs om jeg bruker de "feil" eller noe, siden flere svarer at de ligger som de skal :p
Vil helst bruke ammeinnlegg i ull nå som det er så kaldt også, så jeg får vel bare fortsette å rette på dem :)
Kanskje det er stoffet i amme-bhen som gjør at de sklir? Kanskje du kan prøve en annen type bh? ;)

Ja, jeg har slitt så med tette melkeganger og blir ofte liggende halvveis uten dyne på natta når hun ligger oppå meg, så bruker de natt og dag ;) er mest fan av de store fra apoteket som dekker alt. Har noen mindre og, funker greit det og, men de store er best :)
Ja de store er de beste :D
Kanskje teste på natta også ;)

Jeg har både dem fra apoteket og de fra spar kjop (tom å Trine) og ikke noe problemer med at dem ikke sitter på plass, de kryper gjerne litt foran meg nå har jeg ikke verdens største bryster heller:p
Vil ikke gå uten:)

Har kjøpt, men aldri brukt de :p Bruker andre i stoff da så sikkert derfor jjeg ikke fryser.

Har ulrik sine og de ligger fint på plass. Har du for stor bh?

Har ulrik sine og de ligger fint på plass. Har du for stor bh?
Hmm, tror da ikke det? Skal ut og kjøpe flere BHer i morgen, kan liksågodt teste ut andre typer og se om det hjelper :)

Hmm, tror da ikke det? Skal ut og kjøpe flere BHer i morgen, kan liksågodt teste ut andre typer og se om det hjelper :)
Min første tanke er at den er "for stor" hvis den feks er elastisk og derfor krøller seg. Det høres fryktelig irriterende ut. :(

Back
Topp