Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *SommerMamma*
jeg har kjøpt sånne på apoteket...veldig lurt å ha engans innlegg innenfor, så disse ikke må vaskes så ofte...
de er gode og dekkende, og hindrer betennelse! men store? jaaa...[8D]
ORIGINAL: snulle
Har kjøpt et par i S og et par i M på apoteket. De er jo diiiigre da, de må jo stikke opp av BHen når du har dem på? Eller kanskje puppene mine vokser mer enn jeg tror...
ORIGINAL: liv09
Har kjøpt et par i S og et par i M på apoteket. De er jo diiiigre da, de må jo stikke opp av BHen når du har dem på? Eller kanskje puppene mine vokser mer enn jeg tror...
Det kommer selvfølgelig an på BH-størrelsen din i utgangspunktet. Brukte 80 D/DD før eg ble gravid og kjøpte det paret i størrelse M på apoteket i høst fordi eg jobber i barnehage og fikk så veldig vondt i puppene når det var kalt. Fikk fint plass til dem inn i BH-en og de dekket ikke hele puppen.
ORIGINAL: liv09
Det kommer selvfølgelig an på BH-størrelsen din i utgangspunktet. Brukte 80 D/DD før eg ble gravid og kjøpte det paret i størrelse M på apoteket i høst fordi eg jobber i barnehage og fikk så veldig vondt i puppene når det var kalt. Fikk fint plass til dem inn i BH-en og de dekket ikke hele puppen.
Ja, det er selvfølgelig sant. Var C før graviditeten, men er oppe i D nå, så er ikke så knøttsmå her heller, og større kommer de nok til å bli. Men tenker at hvis størrelse S er til de med mindre pupper enn meg så ser de jo kjempedigre ut. Men er nok kanskje det som er poenget også.