Ammeinnlegg i ull

FirstTime

Elsker forumet
Bruker maange innlegg om dagen (engangs) ..tenkte blir kanskje billigere med ull og bedre?? blir jo litt kalde disse engangsenen når de blir våte. Skifter vel hver tredje time.

var inne på ul-rik.no men kosta jo 119 pr par! Må jo ha ganske mange da. Ellers må jo vaskemskina stå gå..blir dyrt det og....

Noen som har peil??

jeg kjøpte på mammaogmeg.no- betalte 99,- for 2 par. De er veldig greie de,men jeg lekker ikke noe særlig,så nå om dagen bruker jeg engangs [;)]

kjøpe 2 par på spar kjøp til 49 kr stk.helt geniale.ikke antydning til sårhet eller noe.men bruker dobbelt opp siden jeg har så mye melk så har engangs utenpå ull og det ser veldig klumpete og stygt ut så idag kjøpte jeg brystskjold så skal j prøve å samle opp litt melk istedet.fikk beskjed på barsel at man for all del ikke må bruke de engangs innleggene det er å be om bråk....[8D]
bytt til ull du.og på spar kjøp har de masse bra ullbodyer til den lille også som er mye bedre enn de i bomull.hjelper å regulere varme og kulde mye bedre...

jeg kjøpte et par u ull når vi var på sykehuset.-men så mye som jeg lekker, så har jeg sølt dem ut på null komma null...
Jeg har kjøpt sånn oppsamler, og bruker det så og si hver gang jeg ammer..-får samlet opp mye på det..

Men, jeg har atopisk eksem, og fått beskjed om at jeg ikke skal bruke ull rett på kroppen...-så da lurer jeg litt på hva jeg burde gjøre, hvis engang er å be om bråk...
Jeg bytter engangs innleggene med en gang de blir våte..-kan ikke være så ille da, eller??

Unnskyld at jeg bryr meg men......[:o]
Jeg lakk mye i starten og lekker fortsatt til tider. Og om jeg bare brukte ull hadde jeg jo våte ringer på genseren med en gang. Så jeg har sverget til engangs. Vil da anbefale chicco eller medela. Disse har plast på baksiden og inneholder samme materialet som er i bleier. Så de føles ikke klamme og fuktige på puppen.[:)] Jeg fødte i vinter og brukte ull utenpå engangs og kommer til å gjøre det nå også når det blir kaldere i været.
Ikke meningen og blande meg, men håper kanskje jeg kunne bidra med noe.

Klem

ORIGINAL: Jas

jeg kjøpte et par u ull når vi var på sykehuset.-men så mye som jeg lekker, så har jeg sølt dem ut på null komma null...
Jeg har kjøpt sånn oppsamler, og bruker det så og si hver gang jeg ammer..-får samlet opp mye på det..

Men, jeg har atopisk eksem, og fått beskjed om at jeg ikke skal bruke ull rett på kroppen...-så da lurer jeg litt på hva jeg burde gjøre, hvis engang er å be om bråk...
Jeg bytter engangs innleggene med en gang de blir våte..-kan ikke være så ille da, eller??

Du kan kanskje prøve dele opp en gas-klut som du legger mellom innlegget og brystet. Det var det ei anna ei som gjorde fordi hun ikke kunne ha ull rett på kroppen.

Back
Topp