LittleBiii
Forumet er livet
Kjøper dere det? Hvor mange sett bør man ha? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøper dere det? Hvor mange sett bør man ha?![]()
mener jeg bestillte fra sparkjøp eller h&m, sist gang. hadde to sett sist. brukte de kun når jeg skulle være og ut slikt, også brukte jeg de utenpå de engangs innleggene, slik at jeg slapp å vaske de hele tiden.
sist mener jeg at jeg brukte de engangs fra natusan eller no sånt. litt tykke som liksom var formpressa. syns de var mest behagelig. prøvde noen andre tynnere, som var bretta og pakka en og en. men syns liksom de lå å gnikka på vorten. og det var ikke noe godt på såre vorter.
Jeg er ganske grønn på innlegg... Man bruker det i tillegg til vanlige ikke sant? Og hvilke vanlige innlegg kjøper folk isåfall?
mener jeg bestillte fra sparkjøp eller h&m, sist gang. hadde to sett sist. brukte de kun når jeg skulle være og ut slikt, også brukte jeg de utenpå de engangs innleggene, slik at jeg slapp å vaske de hele tiden.
sist mener jeg at jeg brukte de engangs fra natusan eller no sånt. litt tykke som liksom var formpressa. syns de var mest behagelig. prøvde noen andre tynnere, som var bretta og pakka en og en. men syns liksom de lå å gnikka på vorten. og det var ikke noe godt på såre vorter.
Kjøpt mine på sparkjøp. Kostet 59 kr for to. Viste ikke helt hvor mange jeg trengte men startet med 3 sett.
Jeg brukte libero sinevel og merke for fem år siden, men synes de var veldig greie
![]()
Har sydd selv fra janus ull(ull på rull) Har ca 10 par ullinnlegg. Mennskelig ha engangs inni tror jeg
Betalte 160 Kr for en meter å det holder til 10-11 par, jeg sydde ganske store og dobbel så lønner seg absoluttÅå, så greitKanskje det lønner seg bedre å sy selv ja.. hvor mye betalte du for en sånn ull på rull?
![]()
Tips! De har 30 % på ammebh på Cubus nåNå kjenner jeg at jeg merker jeg begynner å bli stresset av alt man må tenke på. Har jo prøvd å få i hus det meste lille trenger av større ting og klær. Men sånt som salver, kluter ++ merker jeg ikke har peiling. Og ammebh og innlegg. Ikke tenkt på.
Hvorfor er det ikke bruksanvisning jeg kan følge?![]()
Jeg har altid bare brukt engnagsinnlegg.. Men denne gangen skal jeg ha noen i ull også! Jeg lakk ganske mye , så de ble sørpevåte, og da ble jo jeg kald.... Så sikkert lurt med ull ja![]()
Sist brukte jeg ull så og si hele tiden i starten. Hadde mye melk og lakk- lett å bli kald i de engangsinnleggene. Og i ull blir man ikke så fort kald etter lekkasje som i engangs.
Hadde jeg vært deg, ville jeg heller tatt engangs utenpå ull for å hindre at det lakk igjennom ulla- om du også har mye melk i starten- ull inn mot huden er mye bedre enn de engangspapirgreiene som klistret seg fast når de ble veldig våte- de duger like godt utenpå ulla
Jeg hadde tre sett sist, og blir å ha det denne gang også. - lett å skylle opp i milo i vasken.. Og trenger ikke vaskes med en gang- kan lufttørkes litt før bruk igjen. Har variert litt i str- store til kalde utedager og små til inne/ og når ammingen er vel etablert og på våren
Lykke til med varme og gode pupper![]()
Nå kjenner jeg at jeg merker jeg begynner å bli stresset av alt man må tenke på. Har jo prøvd å få i hus det meste lille trenger av større ting og klær. Men sånt som salver, kluter ++ merker jeg ikke har peiling. Og ammebh og innlegg. Ikke tenkt på.
Hvorfor er det ikke bruksanvisning jeg kan følge?![]()
Betalte 160 Kr for en meter å det holder til 10-11 par, jeg sydde ganske store og dobbel så lønner seg absolutt