Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bomull som i engangs? Sånne pads? Funker syns jeg.
Ull er gull
Kjøpte noen på apotek1(tror det var det apoteket) sist, som var super myke! Jeg klør også lett av ull, men de var liksom så glatte at de kunne kjennes ut som bomull viss du skjønner?de klør ikke da?
tenkte å kjøpe men jeg begynner å klø av merinoull.. tåler ikke noe sånt
Kjøpte noen på apotek1(tror det var det apoteket) sist, som var super myke! Jeg klør også lett av ull, men de var liksom så glatte at de kunne kjennes ut som bomull viss du skjønner?
Og viss det ikke var apotek1 så var det vitus apotek jeg kjøpte på. Du kan åpne pakken å kjenne på deKjøpte i str L. Greit de dekker litt av puppen og ikke bare brystvorte-delen vi vil IKKE ha noe brystbetennelse :/
Begynte å lure om det var 15 cm svære ringer - som i rødt - som i en hudreaksjon... men greit å vite at de ikke er helt tette..Kjøpte i ull på Sparkjøp. Tok dei på. Fem minutt seinare var det 15cm i diameter svære ringer rundt brysta.. Det var lekt rett igjennom. Vågar ikkje ta sjansen å kun bruke dei. (må seie eg hadde vel spreng der ) Går eventuelt for Natusan sine eingongs i tillegg.
Ja. Det gjekk rett igjennom. Ingen hudreaksjon, heldigvis. ;-) men dei er svære. No har eg verken dei største eller minste brysta, men dei tøyt ut av bh-en, så anbefalar ikkje dei.. :-SBegynte å lure om det var 15 cm svære ringer - som i rødt - som i en hudreaksjon... men greit å vite at de ikke er helt tette..
SkjønnerJa. Det gjekk rett igjennom. Ingen hudreaksjon, heldigvis. ;-) men dei er svære. No har eg verken dei største eller minste brysta, men dei tøyt ut av bh-en, så anbefalar ikkje dei.. :-S
Ville prøvd bambus i stedet hvis du klør av meriniull. Jeg er veldig sensitiv i forhold til ull, og få det på såre brystvorter gjør ting vondt verrede klør ikke da?
tenkte å kjøpe men jeg begynner å klø av merinoull.. tåler ikke noe sånt