Ammeinnlegg i bomull

FrøkenAH

Flørter med forumet
Tenkte at dette kunne være greit å ha noen av, men hvor kan man få tak i det? Og helst til en fornuftig pris:)

de klør ikke da?
tenkte å kjøpe men jeg begynner å klø av merinoull.. tåler ikke noe sånt :eek:
Kjøpte noen på apotek1(tror det var det apoteket) sist, som var super myke! Jeg klør også lett av ull, men de var liksom så glatte at de kunne kjennes ut som bomull viss du skjønner?

Kjøpte i str L. Greit de dekker litt av puppen og ikke bare brystvorte-delen ;) vi vil IKKE ha noe brystbetennelse :/

Kun brukt slike engangs jeg, til begge ungene og har aldri hatt en eneste betennelse :) selvom jeg har fått unge både i mars og oktober.. Jeg synes de er veldig hreie, de fylles jo opp etter en amming, og da er det veldig lett å bare kaste og bytte;)

Jeg brukte ullinnlegg med engangsinnlegg inni. Funket godt som gull :-)

Kjøpte i ull på Sparkjøp. Tok dei på. Fem minutt seinare var det 15cm i diameter svære ringer rundt brysta.. Det var lekt rett igjennom. Vågar ikkje ta sjansen å kun bruke dei. (må seie eg hadde vel spreng der :-P ) Går eventuelt for Natusan sine eingongs i tillegg.

Kjøpte i ull på Sparkjøp. Tok dei på. Fem minutt seinare var det 15cm i diameter svære ringer rundt brysta.. Det var lekt rett igjennom. Vågar ikkje ta sjansen å kun bruke dei. (må seie eg hadde vel spreng der :-P ) Går eventuelt for Natusan sine eingongs i tillegg.
Begynte å lure om det var 15 cm svære ringer - som i rødt - som i en hudreaksjon... men greit å vite at de ikke er helt tette..

Begynte å lure om det var 15 cm svære ringer - som i rødt - som i en hudreaksjon... men greit å vite at de ikke er helt tette..
Ja. Det gjekk rett igjennom. Ingen hudreaksjon, heldigvis. ;-) men dei er svære. No har eg verken dei største eller minste brysta, men dei tøyt ut av bh-en, så anbefalar ikkje dei.. :-S

Ja. Det gjekk rett igjennom. Ingen hudreaksjon, heldigvis. ;-) men dei er svære. No har eg verken dei største eller minste brysta, men dei tøyt ut av bh-en, så anbefalar ikkje dei.. :-S
Skjønner :-)

de klør ikke da?
tenkte å kjøpe men jeg begynner å klø av merinoull.. tåler ikke noe sånt :o
Ville prøvd bambus i stedet hvis du klør av meriniull. Jeg er veldig sensitiv i forhold til ull, og få det på såre brystvorter gjør ting vondt verre:)
Ville også vært forsiktig med å bruke purelan på såre brystvorter hvis du er sensitiv på ull. (Var helt ødelagt sist amming når jeg brukte den);)

Jeg fant i merinoull på sykehusapoteket. Det er så kaldt på kontoret at det føles som brystvortene skal falle av, trenger noe som varmer på dem da. Kjøpte str S og de var store.

Back
Topp