ammeinnlegg av ull

lillemeg2

Glad i forumet
Februarhjertene2017
ka e greia med ull ammeinnlegg? tok det på å lekket jo igjennom tverdt. skal man bruke noe mere enn innleggene?

trur d e for å holde brysta varme slik at en ikkje får brystbetendelse :)
ej bruka sann engangsinlegg fra avent bak sann det ikkje går heilt igjennom :)

Du kødder nå eller? Du trodde vel ikke seriøst at ullinleggene var for å hindre lekasje i bh`n?

Ullinnlegg er jo det beste som finnes!! Lekker ikke lenger så her går d bare i ull [:D] De fra nøstebarn er best [;)]

ja bare gjøre narr [8D]
ha slitt med sår så har snakket med en ammehjelper. å hun sa at jeg måtte prøve ull innlegg slik brystvortene ikke setter seg fast slik dem gjør i engangsinnleggene.
jeg har ikke hørt mye om ullinnleggene så vet sannelig ikke noe om dem jeg :P hehe

ORIGINAL: Lilletrampepus

Jeg bruker engangs innenfor og ull utenpå. Men vet mange som bruker engangs utenpå. 

Jeg brukte også engangs innerst og ull utenpå. Men etter to brystbetennelser har jeg nå ull innerst. Nå er ihvertfall puppen god og varm hele tiden[:D]

på afinner du troll ullinnlegg. de har en praktisk lomme som du legger engangsinnlegget inni. Men iom du har sår, så ville jeg brukt Lanoish(??) bryst krem (en lilla tube) som selges på blant annet sykehusapotek etc. Kjempe god!!! Og ikke ull direkte innpå.. det blir au au.. ellers er det supert å smøre brystmelk på og lufttørke.. ;)

ORIGINAL: ainamn

er for å holde brystene varme og unngå betennelse. jeg bruker libero engangsinlegg inni ullinnlegget..

samme her[:)]

i begynnelsen var jeg ekstreeeemt sår også og da brukte jeg engangsinnlegg først og ull innlegg utenpå,men før jeg tok innleggene på brukte jeg en salve som heter purelan som man får tak i på apoteket..det var himmelen for meg :) innleggene satt ikke fast i det hele tatt[:)]

Jeg bruker engangs innenfor og ull utenpå.
Men vet mange som bruker engangs utenpå. 

samme her[:)]

Jeg bruker engangs innenfor og ull utenpå. Men vet mange som bruker engangs utenpå. 

samme her, funker perfekt og puppene er varme :p

syntes det ikke varmer noe av å ha engangs inni og ull innlegg utenpå jeg!
Men jeg vil ikke ha ull innleggene inni heller,for jeg lekker fortsatt en del. og da nytter det ikke med et par ull innlegg [:'(]  noen som har tips??

Back
Topp