Ammehjelpen på Babyverden

Status
Stengt for ytterligere svar.

Ammehjelper Ingebjørg

Flørter med forumet
Hei alle som ammer, snart skal begynne å amme, har ammet, kjenner noen som ammer eller som bare lurer på noe om amming :greet025

Her er en liten presentasjon av meg som er ammehjelper her på Babyverdens forum. Jeg har vært ammehjelper siden 2006, og har hatt gleden av å få hjelpe mange mødre som strever med ammingen eller som lurer på forskjellig i forbindelse med amming. Jeg er mamma til 4 og i tillegg til å være ammehjelper på fritiden så er ammeveiledning også en del av jobben min.

Ammehjelpens slagord er ”Hjelpende ord fra mor til mor”, vi som er ammehjelpere er vanlige mødre som selv har ammet, noen har ammet en kort periode og andre lenge. Vi er på ingen måte ”supermammaer” som har hatt knirkefrie ammeperioder og ammet i årevis. Vi er vanlige mammaer og veldig mange av oss har opplevd problemer med ammingen selv. Vi er ammehjelpere på frivillig basis og alle som lurer på noe om amming kan ta kontakt med oss enten via telefon, mail eller chat på nettsiden vår og nå kan man også stille spørsmål her inne på Babyverdens forum.

Jeg kommer til å være inne på forumet 3 dager i uken så dere må regne med at det kan bli noen dagers ventetid før jeg får svart dere. Dersom det er noe som haster så kan dere ringe en av ammehjelperne som står på telefonlisten vår eller søke i artiklene på www.ammehjelpen.no.



Vennlig hilsen
Ammehjelper Ingebjørg :)
 
Bra tiltak:) jeg sliter (som sikkert xantall andre) med vanvittig såre brystvorter. Det er faktisk ett hudløst hull i begge to....:confused: men vet også fra tidligere at det går over. Men når? Hvor lenge er man stort sett sår?? Jeg er sår pga små brystvorter og liten munn på junior, så teknikk og stillinger ol er på plass, det kan jeg takke ammepol på Rikshospitalet for:) smører med stensbysalve (fikk på hs) purelan før det...har du noen flere tips for å hjelpe på sårheten? Blod og tårer spruter ved hver amming.....

-=[herq]=-
 
Bra tiltak:) jeg sliter (som sikkert xantall andre) med vanvittig såre brystvorter. Det er faktisk ett hudløst hull i begge to....:confused: men vet også fra tidligere at det går over. Men når? Hvor lenge er man stort sett sår?? Jeg er sår pga små brystvorter og liten munn på junior, så teknikk og stillinger ol er på plass, det kan jeg takke ammepol på Rikshospitalet for:) smører med stensbysalve (fikk på hs) purelan før det...har du noen flere tips for å hjelpe på sårheten? Blod og tårer spruter ved hver amming.....

-=[herq]=-

Hei,

du må skrive i en egen tråd for å få svar fra Ingebjørg. (Opprett en ny her inne.)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp