Ammehår

LilleE <3

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Der begynte det, eg husker så godt når eg hadde kunder (er frisør) som ammet og alle de snakket om at de mista hår, husker så godt en som var fastkunde, hun hadde kjempe tykt hår før fødsel og når hun ammet fikk hun skalla flekk i bakhodet. Nå har eg begynt å miste ekstreme mengder med hår! Er så redd for å få skalla flekk, men da skal sies at da trenger eg å miste EN DEL hår.
Korleis går det med dere? Amme hår på fult?

Har begynt å miste ja.. sist fikk jeg masse kort hår da det vokste ut igjen. Så ut som en mislykket frisørtime :p !!

Kjører på med vit. B.

Mistet ikke sist, håper å slippe denne gang også :p har mye hår da så har jo en del å gå på :)

Har ikke begynt å miste enda, men har lite å gå på - så håper det holder seg til etter navnefesten hehe

Har ikke begynt og miste og håper ikke jeg begynner heller, fikk veldig mye nytt hår etter jeg slutta og røke og etterhvert i graviditeten som er på vei til å vokse ut, så håper ikke jeg mister alt igjen

Jeg røyter veldig! Leste et sted at det skjer uavhengig av om man ammer, det er en sånn etter-fødsel-greie. Tror ikke det er fare for å få måne enda. Har ikke spesielt tykt hår fra før, så jeg får vel bare håpe på at det går bra :/

Ehm ja!! Har plutselig fått viker :o røyter en god del!!! Håper på at det kommer tilbake når jeg er ferdig med å amme?! Sønnen vår er 4 mnd nå!

Jeg har forøvrig ikke ammet nå siste gang, men har også mistet _mye_ hår :p

Ehm ja!! Har plutselig fått viker :o røyter en god del!!! Håper på at det kommer tilbake når jeg er ferdig med å amme?! Sønnen vår er 4 mnd nå!
Det gjør det heldigvis i 90% tilfelle, og mens det vokser ut får du kjempe fin volum ;)

Kunne godt tenkt meg og miste litt hår, det er så tykt....
Mistet ikke noe med de to eldste og heller ikke noe den gangen her.
Tynner det ut hver gang jeg er hos frisøren da :p

Kunne godt tenkt meg og miste litt hår, det er så tykt....
Mistet ikke noe med de to eldste og heller ikke noe den gangen her.
Tynner det ut hver gang jeg er hos frisøren da :p
Heldig du egentlig. Eg sier alltid til kunder med tykt hår at det er bedre det for vi kan tynne det, men vist en har lite hår så er det lite du kan gjøre med det

Back
Topp