Ammegenser

Softis

Forumet er livet
Himmelbarn
Desemberskatter 2016
Sommerfuglene
Juligull2021
Hvor kjøper du ammegenser? :)

Har kjøpt mine fra jollyroom, mammanminogmeg og Milker. Merkene har vært hovedsaklig Milker, boob og en kjole fra mamalicious. Er aller mest fornøyd med Milker sine gensre og kjoler siden de har en patent som er så fin at det ikke er noe problem å bruke de selv om man ikke ammer lengre :)
MI15000_4-milker-ammegenser-lea-ull-vinroedjpg.w610.h610.fill.jpgimages.jpg
Har den røde selv :)

Har kjøpt mine fra jollyroom, mammanminogmeg og Milker. Merkene har vært hovedsaklig Milker, boob og en kjole fra mamalicious. Er aller mest fornøyd med Milker sine gensre og kjoler siden de har en patent som er så fin at det ikke er noe problem å bruke de selv om man ikke ammer lengre :)
Vis vedlegget 223192Vis vedlegget 223193
Så grei patent! Takk for at du delte :)

Vis vedlegget 223192Vis vedlegget 223193

Oi, denne var jo fin! Hvordan er de på passform? Jeg må ha litt lange overdeler for at de ikke skal gli opp, så det må liksom være "lang" modell for at det skal passe meg.

Oi, denne var jo fin! Hvordan er de på passform? Jeg må ha litt lange overdeler for at de ikke skal gli opp, så det må liksom være "lang" modell for at det skal passe meg.

Jeg liker litt lengde på klær selv og synes de er ganske gode sånn sett. Men de er litt store i størrelser(ihvertfall er ullklærne det, som er det eneste jeg har) og kan da godt gå ned en str.

Brukte ammesinglet og vanlig genser over, syns det funket best :) fant ingen ammetopper jeg likte

Jeg hadde ingen ammeklær utenom bh'er og singleter, som jeg brukte under andre klær.
De er så dyre, og jeg fant aldri noen jeg likte nok til å bruke så ofte. :P

Har en genser fra boob jeg elsker, sånn "flapp" som åpning ala milker. Boob warmer hettegenser, bruker den masse. Har og tilsvarende kjole :) Ellers bruker jeg anmesinglet fra H&M pluss genser over, fungerer og. Har og tynn ulltrøye fra Stormberg til turbruk etc, den er god, men litt slapp i passformen etterhvert :)

Har en genser fra boob jeg elsker, sånn "flapp" som åpning ala milker. Boob warmer hettegenser, bruker den masse. Har og tilsvarende kjole :) Ellers bruker jeg anmesinglet fra H&M pluss genser over, fungerer og. Har og tynn ulltrøye fra Stormberg til turbruk etc, den er god, men litt slapp i passformen etterhvert :)

Jeg og har boob warmer med og uten hette. Skikkelig digg om vinteren, men den trykka så mye på sidene av puppene slik at jeg ble oftere utsatt for brystbetennelse.. Men nu har jeg ganske breie pupper som gjør den patenten litt verre, derfor jeg liker Milker sin knappepatent siden det ikke strammer noe sted :P

Kjøpte på hm men var ikke fornøyd. Kjøpte bare vanlig gensere med knapper øverst eller "omslag" så jeg fikk puppen ut. :)

De jeg har er fra Milker. Synes de fra boob osv ikke er så fine. De fra milker er jo råstilige og kan fint brukes ellers og. Men følte ikke at ammegensre var så viktig med førstemann, var ikke så mye styr uansett. Denne gangen er det bare en unnskyldning for å shoppe [emoji1]

De jeg har er fra Milker. Synes de fra boob osv ikke er så fine. De fra milker er jo råstilige og kan fint brukes ellers og. Men følte ikke at ammegensre var så viktig med førstemann, var ikke så mye styr uansett. Denne gangen er det bare en unnskyldning for å shoppe [emoji1]

Haha, samme her :P Med første hadde jeg bare gensere eller topper jeg dro opp eller ned. Mens med andre ble jeg bare å prøve ut litt forskjellig. Kommer nok til å bruke klærne fra Milker etter jeg er ferdig med å amme og, de er jo kjempefine kontra boob sin patent som bare blir litt klossete.

hatt fra boob, og singletter fra hm :) Fornøyd med begge deler.
Det ligger en del brukt på finn og kjøp/salgsider på facebook. Ganske dyrt å kjøpe nytt!

Back
Topp