Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så grei patent! Takk for at du delteHar kjøpt mine fra jollyroom, mammanminogmeg og Milker. Merkene har vært hovedsaklig Milker, boob og en kjole fra mamalicious. Er aller mest fornøyd med Milker sine gensre og kjoler siden de har en patent som er så fin at det ikke er noe problem å bruke de selv om man ikke ammer lengre
Vis vedlegget 223192Vis vedlegget 223193
Har den røde selv![]()
Har kjøpt mine fra jollyroom, mammanminogmeg og Milker. Merkene har vært hovedsaklig Milker, boob og en kjole fra mamalicious. Er aller mest fornøyd med Milker sine gensre og kjoler siden de har en patent som er så fin at det ikke er noe problem å bruke de selv om man ikke ammer lengre
Vis vedlegget 223192Vis vedlegget 223193
Har den røde selv![]()
Oi, denne var jo fin! Hvordan er de på passform? Jeg må ha litt lange overdeler for at de ikke skal gli opp, så det må liksom være "lang" modell for at det skal passe meg.
Har en genser fra boob jeg elsker, sånn "flapp" som åpning ala milker. Boob warmer hettegenser, bruker den masse. Har og tilsvarende kjoleEllers bruker jeg anmesinglet fra H&M pluss genser over, fungerer og. Har og tynn ulltrøye fra Stormberg til turbruk etc, den er god, men litt slapp i passformen etterhvert
![]()
De jeg har er fra Milker. Synes de fra boob osv ikke er så fine. De fra milker er jo råstilige og kan fint brukes ellers og. Men følte ikke at ammegensre var så viktig med førstemann, var ikke så mye styr uansett. Denne gangen er det bare en unnskyldning for å shoppe [emoji1]