Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da hadde jeg nok blitt provosert nok til å ta en ammerunde på kontoret til sjefen [emoji48] Drøyt av dem!Ikke begynt igjen nå, men begynte når eldste var 7,5 mnd og snakket med sjefen en mnd I forveien og det var greit. Men når han ble 10 mnd begynte jobben å kreve en legeerklæring på at jeg ammet spurte om helsesøster var greit nok og det var det. Så ringte ned og hun sendte den. Men min helsesøster skrev den gang: mor hevder hun fremdeles ammer. Så ble litt mye negativitet rundt det. Men fikk beholde ammefri fremdeles..
Det verste var jo det at hver torsdag hadde vi møte og da ammet jeg han på pauserommet før møtet.. skal fremdeles kreve ammefri når jeg begynner tilbake 1. Desember på min jobb har vi 2 timerDa hadde jeg nok blitt provosert nok til å ta en ammerunde på kontoret til sjefen [emoji48] Drøyt av dem!
Virkelig drøyt! Misunner ammefri litt selv om jeg elsker å ha flaskebarn [emoji85]Det verste var jo det at hver torsdag hadde vi møte og da ammet jeg han på pauserommet før møtet.. skal fremdeles kreve ammefri når jeg begynner tilbake 1. Desember på min jobb har vi 2 timer
Synes det egentlig burde være kortere for også dem som ikke ammer. Små barn..Virkelig drøyt! Misunner ammefri litt selv om jeg elsker å ha flaskebarn [emoji85]
Enig i det. Jeg kommer til å gå ned til 80% så han skal få kortere dager i bhgen. Gleder meg ikke til å dele nyheten med sjefen [emoji85]Synes det egentlig burde være kortere for også dem som ikke ammer. Små barn..
Håper det går bra da når begynner du tilbake i jobb?Enig i det. Jeg kommer til å gå ned til 80% så han skal få kortere dager i bhgen. Gleder meg ikke til å dele nyheten med sjefen [emoji85]
Om 1 mndHåper det går bra da når begynner du tilbake i jobb?
Har litt tid igjen hjemme da min permisjon var egentlig ferdig denne ukenOm 1 mnd
Synes det høres ut som en bra plan! Kjenner selv at det ville vært veldig slitsomt med åtte timers dager. Håper sjefen er grei! Her ble det ingen problem da jeg ba om hele januar fri. Krysser fingrene for at du er like heldig!Enig i det. Jeg kommer til å gå ned til 80% så han skal få kortere dager i bhgen. Gleder meg ikke til å dele nyheten med sjefen [emoji85]
Er ganske sikker på at man har krav på å få gå ned i prosent for en periode når man har småbarn Blir uansett ikke før mannen er ferdig med sin perm.Synes det høres ut som en bra plan! Kjenner selv at det ville vært veldig slitsomt med åtte timers dager. Håper sjefen er grei! Her ble det ingen problem da jeg ba om hele januar fri. Krysser fingrene for at du er like heldig!
Tror en har rett på å jobbe redusert frem til barna begynner på skolen, men lønnen blir jo deretter og [emoji846] Her jobber eg 6-14, så kan jobbe fullt og få mye tid med barna, mannen leverer i bhg [emoji2]Er ganske sikker på at man har krav på å få gå ned i prosent for en periode når man har småbarn Blir uansett ikke før mannen er ferdig med sin perm.
Tåler litt mindre lønn heldigvis Wow for en arbeidstid! Det hadde ikke jeg klart [emoji85]Tror en har rett på å jobbe redusert frem til barna begynner på skolen, men lønnen blir jo deretter og [emoji846] Her jobber eg 6-14, så kan jobbe fullt og få mye tid med barna, mannen leverer i bhg [emoji2]
Hadde jobbet redusert eg og om eg måtte jobbet lengre enn til 15, vil ha mye tid med barna Går helt greit, får jo så mye tid på ettermiddagTåler litt mindre lønn heldigvis Wow for en arbeidstid! Det hadde ikke jeg klart [emoji85]
Når står du opp da?? Aldri forstått folk som står opp så tidlig i lengden, jeg døøør når ungene våkner 6 liksomTror en har rett på å jobbe redusert frem til barna begynner på skolen, men lønnen blir jo deretter og [emoji846] Her jobber eg 6-14, så kan jobbe fullt og få mye tid med barna, mannen leverer i bhg [emoji2]
04.50 Går helt fint, når en da sover til rundt 7 i helgene føles det skikkelig lengeNår står du opp da?? Aldri forstått folk som står opp så tidlig i lengden, jeg døøør når ungene våkner 6 liksom