Ammebher

Takk for tips[emoji1] Tror de har change i nabobyen, så skal sjekke det ut[emoji1] men bør kanskje vente med å kjøpe med spiler til noen uker etter fødselen eller? Hva gjorde dere? Var skeptisk til spiler sist, men nå har jeg hørt at så lenge det er riktig str så skal ikke spilene klemme på melkegangene
Jeg kjøpte en litt større cup enn hva jeg bruker nå, og skulle det bli feil så kan jeg bytte(ikke tart av lappene ennå). De første ukene bruker jeg nok de uten spiler, men mest fordi de kan man sove med også og de er veldig myke. Viktigste er som du sier at du må ha riktig str, og de er flinke på Change til å hjelpe til med det

Anbefaler virkelig milki exclusive fra jollyroom :) jeg er 85J og bruker xl der. Beste jeg har hatt og jeg har prøvd både change sine, glammom, josefinis, hm, KappAhl, Lindex ol.

Jeg måtte se på de jeg også nå, men på siste bildet så står målene.. på xl er den kun 73 cm rundt? Men du bruker vanligvis 85? Så den er ikke stram? Jeg bruker nå 80D men de er litt knappe.. Syns i grunn det er vanskelig å kjøpe nå før fødsel for aner jo ikke om puppene bare svulmer opp [emoji38][emoji85] Kanskje jeg må vente til etter fødsel [emoji849] men de var i grunn ganske grei på pris da[emoji85]

Jeg måtte se på de jeg også nå, men på siste bildet så står målene.. på xl er den kun 73 cm rundt? Men du bruker vanligvis 85? Så den er ikke stram? Jeg bruker nå 80D men de er litt knappe.. Syns i grunn det er vanskelig å kjøpe nå før fødsel for aner jo ikke om puppene bare svulmer opp [emoji38][emoji85] Kanskje jeg må vente til etter fødsel [emoji849] men de var i grunn ganske grei på pris da[emoji85]

Jeg er 85-87 cm rundt nå, dessuten følger det med forlenger til dem i tillegg, men den har jeg ikke trengt bruke enda og jeg HATER når det presser rundt midja :D! Spess som preggers. Om du er 80D hadde jeg tatt L :-)

Halleluja :D
Idag kjøpte jeg ammebher på KappAhl, uten spiler. Og de er fantastisk gode å gå med! Nå kan jeg endelig gå med bh hjemme igjen :D

Jeg har kjøpt en bh fra Boob og en fra milki exclusive. Fikk de idag og prøvde de på, men det er jo ingen støtte i de.. :rolleyes: Jeg hadde tenkt å gå for Bh-er uten spiler, men spørs om jeg ikke må ta meg en tur på Change likevel :p

Back
Topp