Ammebher

Verpesyk<3

Disney
Noen som har tips til gode ammebher for store (tunge) bryst?[emoji4] Brukte H&m og boob sine sist, men de blir litt for elastiske denne gangen etter å ha fått ganske hengete (men fortsatt store) brust etter 35kg vekttap[emoji28] Kjøpte inn noen, men kjenner jeg får vindt i ryggen og at det blir for lite støtte! Er på utkikk etter noen med gode og brede skulderstropper, og god støtte, men vil helst ikke ha bøyler

Sjekk ammebutikken eller underverker, de har gode ammebher for store bryst :) både med og uten spiler. Og Grattis med vekttapet! Godt jobba [emoji4]

Jeg ville sjekket en skikkelig bh'butikk, de fleste selger amme-bh og. Jeg tenker at det er jo veldig viktig at du finner minst en skikkelig god. Også kan du bruker sånn "slappe" på natten. Grattis med god vektnedgang!

Sjekk ut Change, der tar de mål og du får riktig str både rundt og cup. Superviktig med god bh både for rygg og for at det skal føles behagelig!

Kjøpte en fantastisk en sist, på en BH-butikk. Den kosta en del, men følte meg litt bedre i den! Husker jo ikke merke da..:-p

Anbefaler Change, veldig gode ammebh. Får god hjelp til riktig str og de holder godt gjennom hele amme perioden. Bruker boob om natta og de første dagene, men ellers blir det de fra Change.

Sjekk ut Change, der tar de mål og du får riktig str både rundt og cup. Superviktig med god bh både for rygg og for at det skal føles behagelig!
Der har de bare med spiler tror jeg. Hadde i så fall kun det når jeg var der. Men syns de er kjempe gode jeg da :)

Anbefaler virkelig milki exclusive fra jollyroom :) jeg er 85J og bruker xl der. Beste jeg har hatt og jeg har prøvd både change sine, glammom, josefinis, hm, KappAhl, Lindex ol.

Jeg ville sjekket en skikkelig bh'butikk, de fleste selger amme-bh og. Jeg tenker at det er jo veldig viktig at du finner minst en skikkelig god. Også kan du bruker sånn "slappe" på natten. Grattis med god vektnedgang!

Takk for det[emoji1] Sjekka på bhbutikken her, men én ammebher kosta 800kr[emoji43] Får sjekke i nabobyene[emoji1]

Anbefaler Change, veldig gode ammebh. Får god hjelp til riktig str og de holder godt gjennom hele amme perioden. Bruker boob om natta og de første dagene, men ellers blir det de fra Change.

Der har de bare med spiler tror jeg. Hadde i så fall kun det når jeg var der. Men syns de er kjempe gode jeg da :)

Takk for tips[emoji1] Tror de har change i nabobyen, så skal sjekke det ut[emoji1] men bør kanskje vente med å kjøpe med spiler til noen uker etter fødselen eller? Hva gjorde dere? Var skeptisk til spiler sist, men nå har jeg hørt at så lenge det er riktig str så skal ikke spilene klemme på melkegangene

Anbefaler virkelig milki exclusive fra jollyroom :) jeg er 85J og bruker xl der. Beste jeg har hatt og jeg har prøvd både change sine, glammom, josefinis, hm, KappAhl, Lindex ol.

Tusen takk for tips!! De var jo skikkelig fine også[emoji7] OG på tilbud! Er det de med blonder du mener? Bare de som heter exclusive[emoji4]

Takk for tips[emoji1] Tror de har change i nabobyen, så skal sjekke det ut[emoji1] men bør kanskje vente med å kjøpe med spiler til noen uker etter fødselen eller? Hva gjorde dere? Var skeptisk til spiler sist, men nå har jeg hørt at så lenge det er riktig str så skal ikke spilene klemme på melkegangene

Hadde ikke problem med spiler! Det er som du sier, men rette passformen så skal det ikke være noe problem. Amma begge mine første i 11mnd, med spiler!:-p

Back
Topp