Kjøpte en på H&M, men den var skikkelig ubehagelig.. Kjøpte en på cubus, som var skikkelig behagelig! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er veldig gode også!De så gode ut![]()
Bare hyggelig!Disse ser fine ut. Jeg har heller ikke så mye penger å bruke på ammebher. Takk for tips![]()
Okei, skal sjekke ut![]()
Kan være greit om de er brukbare ellers og ja![]()
oohh det er herligJeg begynte å bruke min når jeg var gravid, veldig god å ha på
Og nå er den genial, for jeg kan sove med den uten at det klemmer noe sted..![]()
oohh det er herligvanlige bher må jeg sove uten, det er så ubehagelig.
Jeg har god støtte i bravado jeg. Og jeg har stor cupstr, G/H.Jeg har fra hotmilk og er veldig fornøydkjøpt på nett
Har også bravado og den er god, men gir null støtte og man kan se nippelen stikke frem, som jeg ikke synes er såååå kult.
Mammatrend.no har super service!!
Jeg liker da med spiler, og at de er som vanlige bher, bare med "ammelåsen"![]()
Ja du får si hvis de enda har, da vil jeg nok også ha et par. Er de jeg har likt bestahh, takk for tips. Det kan jeg lett finne ut av![]()

Da er det en fordel å ha på seg jaJa, jeg sover vanligvis aldri med bh.. Men nå må jeg ha noe, for det lekker jo melk over hele senga viss ikke![]()
I willJa du får si hvis de enda har, da vil jeg nok også ha et par. Er de jeg har likt best![]()
Har de ammebh?Du må prøve change! Det måå du bare![]()
FlottI will![]()
Ja kjempe fine faktisk ^^.Har de ammebh?![]()