Ammebh'er

Mysore

Flørter med forumet
Noen som kan anbefale noen? Er det noen merker som er bedre enn andre? Med eller uten spiler?
Er førstegangs og lurer , og bra å få tips fra folk som er erfarne :p

Change har verdens beste amme bher:-) men for min del gjelder det undertøy generelt :-p bruker kun change.

Uten spiler. Viktig at det ikke "klemmer" for da kan man få brystbetennelse. Skal man amme, så,må man sove med BH Pga. Det lekker melk. Og det er ikke veldig behagelig å sove med spile BH. Husk at puppene vokser mye, og de blir enda større når du får melk. Vent lengst mulig med å kjøpe ammebh og kjøp den et sted som du kan få hjelp med å finne rett str.

Lykke til :)

Uten spiler. Viktig at det ikke "klemmer" for da kan man få brystbetennelse. Skal man amme, så,må man sove med BH Pga. Det lekker melk. Og det er ikke veldig behagelig å sove med spile BH. Husk at puppene vokser mye, og de blir enda større når du får melk. Vent lengst mulig med å kjøpe ammebh og kjøp den et sted som du kan få hjelp med å finne rett str.

Lykke til :)

Enig! Uten spiler.

Jeg kjøpte tisselaken som jeg hadde på senga, pluss en ekstra håndduk oppå som jeg byttet hvis den ble våt.
Misliker å sove med bh på om natta, føler bare at alt vrir seg.

Ellers kjøpte jeg ammesinglet til å ha den første tiden etter fødselen. Pga det som skrives over så forandrer puppene din seg VELDIG. Jeg måtte opp mye i str. Så er bedre å heller kjøpe etterpå når det har stabilisert seg litt (ihvertfall en uke etter fødsel).

Jeg var ganske fornøyd med Lindex sine sist.

Tusen takk for mange fine svar, nå føler jeg meg litt smartere når jeg etterhvert skal ut å kjøpe. Lurer også på om de fra change kommer uten spile? :)

Uten spiler. Jeg fant noen gode og fine med blonder på Lindex. Jeg kjøpte først noen med C-cup som jeg brukte en del i svangerskapet (er vanligvis B og veltet ut av de vanlige BHene mine...). Så måtte jeg naturligvis ha noen større når melka kom for fullt som jeg brukte hele fullammingsperioden og litt til. Hadde vel et par stykker liggende klar i D-cup, og måtte supplere litt etterhvert. Etterhvert som man trapper ned ammingen blir jo brystene mindre, så da var det kjekt å ha de litt mindre fra svangerskapet igjen :-) Bare et tips.

Er de med spiler?
Jeg svarer jeg: ja! Change sine er med spiler, selv har jeg ikke kunnet bruke slike uten spiler, trenger mye støtter... Har ikke hatt problemer med brystbetennelse. Men har ikke sovet med bh om natten, kun singlet som brettes dobbelt over puppene og ammeinnlegg inni :)

Mine pupper vokste ikke så veldig de, selvom jeg fullamma første ganske lenge.. Så jeg kjøpte bher i samme størrelse som jeg bruker til vanlig.. Mener jeg også kjøpte Lindex sine og var storfornøyd. Med spiler.

Det største markedet skal visst være uten spiler. Ville selv anbefalt uten, da det er ømt nok i starten som det er! Selv sov jeg sist med sportstopp med innlegg på natta. Lakk som en sil, så anbefaler også heldekkende tisselaken til egen seng:-D

Back
Topp