Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lenemor
Har kjøpt en Triumph (husker ikke merket) - blonder og spiler, og så kjøpte jeg en uten spiler på Lindex, tenkte det kunne være ubehagelig å sove med spile-bh, og til å begynne med må man vel i alle fall sove med amme-bh regner jeg med?
Spent på om størrelsen passer når jeg skal igang med amminga da.. puppene mine har ikke vokst så veldig under svangerskapet - bruker fremdeles de vanlige bh'ne mine, men de er litt trange.. på den annen side så bruker jeg jo størrelse 80DD fra før...
ORIGINAL: Silje a
Jeg var innen om en undertøysbutikk på Aker brygg i sommer å så etter Ammebh.
Fikk streng beskjed av eieren av butikken at jeg ikke måtte bruke dette.
Jeg måtte kjøpe ordtlige BH som satt godt og var i riktig str.
Ellers så begynte brystenenne å henge etter vi var ferdig med å ammme og det vil vel ingen at skal skje [:)]
Så hennes råd var kjøp Bh i en undertøys butikk og få seg målt.
Kjøpte Bh når jeg var der, Ser veldig stor forskjell på den og de jeg har kjøpt på H&M.
Min kjære har også bemerket det også[:D]
Bare et lite tips til dere jenter
ORIGINAL: AneL
Jeg har kjøpt Anita-bh på Babyshop. Veldig gode i microfiber uten spiler. HAr hørt at en ammende/ høygravide ikke skal bruke spile-bh fordi spilene kan stenge melkegangene og føre til betennelse og spreng. Så jeg holder meg langt unna. Synes det er mest behaglig med microfiber. Ikke særlig sexy, men shit au!
ORIGINAL: lenemor
ORIGINAL: AneL
Jeg har kjøpt Anita-bh på Babyshop. Veldig gode i microfiber uten spiler. HAr hørt at en ammende/ høygravide ikke skal bruke spile-bh fordi spilene kan stenge melkegangene og føre til betennelse og spreng. Så jeg holder meg langt unna. Synes det er mest behaglig med microfiber. Ikke særlig sexy, men shit au!
Det har jeg hørt også... men jeg aner ikke hvor det kommer fra, for man hadde vel ikke fått amme-bh'er med spiler om det var så fryktelig galt å bruke?? Dessuten, om man har riktig størrelse på bh'ene sine skal ikke spilene gå PÅ brystet men RUNDT, og der er vel ikke melkegangene? Tror dette er noe en eller annen har funnet på jeg...
ORIGINAL: Nøste77
Er det ellers noen som har vært ute for at puppene ikke vokser i det hele tatt???? Mine står fremdeles stille [:'(][:@] Er det mulig at de fremdeles kan komme? Har ikke noe melk, har ikke vært ømme eller såre. Litt sår på brystvorta av og til. Og jeg som har gledet meg sååååååå masse til amming.....[&o] Noen med flere barn evnt. som har vært ute for dette?