Ammebh

Theac❤️

Flørter med forumet
♡ Babymais2026 ♡
Ser etter verdens beste ammebh! Er ganske bred under bysten og tåler ikke at noe stemmer under puppene. Og vil ha en myyyyyk bh, helst med racerback rygg. Noen som har forslag? Syns alle ammebh'er ser ut som skikkelig drit kvalitet... Særlig hm, Lindex etc.

Jaaaa! Helt enig og jeg har samme problem :arghh: :hilarious: Husker at jeg bodde i medela sine nattbher sist svangerskap, men er større nå så vil teste nytt også.

Jaaaa! Helt enig og jeg har samme problem :arghh: :hilarious: Husker at jeg bodde i medela sine nattbher sist svangerskap, men er større nå så vil teste nytt også.
Ja de var de beste jeg fant sist. Men de er nå for små under brystet. Blir ubehagelige over tid. Hadde noen amme singleter sist også, men den strikken under puppene er ubehagelig :arghh:

carriwell har en bh i bomull og som har en forlengerdel bak som følger med. Denne hadde jeg ikke prøvd før, men har brukten siden positiv gt denne gangen :laughing002 Elsker den, og skal ha en til før fødselen:happy:

carriwell har en bh i bomull og som har en forlengerdel bak som følger med. Denne hadde jeg ikke prøvd før, men har brukten siden positiv gt denne gangen :laughing002 Elsker den, og skal ha en til før fødselen:happy:
Å kjekt! Hvilken en er det? Har du lenke? Prøvd å søke men får opp mange forskjellige, er de vanlig i strl?

Back
Topp