Ammebh

Bkno9983330

Andre møte med forumet
Noen anbefalinger av ammebh? Fins det noen for store bryster. Har en fra change i blonder i 75i. Men kunne tenkt meg noen uten spiler også.
 
Noen anbefalinger av ammebh? Fins det noen for store bryster. Har en fra change i blonder i 75i. Men kunne tenkt meg noen uten spiler også.
Jeg har fra change uten spiler, veldig fornøyd med den, godt med støtte. Ellers har jeg bare vært borti de «vanlige» fra Lindex/KappAhl etc, og helt ærlig, de holder jo kun ammeinnlegget på plass :bag:
 
Fant en på nett i går. Timarco.no. Fant også en på zalando i størrelse i. Litt liten i størrelse faktisk. Men funker. Er for øyeblikket en 75 i. Men lurer på hvor fort jeg er tilbake i 70. Kanskje 70 j da
 
Men hvordan er størrelse tabell. Jeg er smal i midjen, men stor i cup.
De har en god størrelsestabell på nettsiden sin som du kan gå ut fra. Small cup for de med C-cup og mindre, og Big cup for de med D-cup og oppover. De er veldig stretchy rundt og har godt hold :)
 
Har du tips til treningsammbh og? Virker som dette også er vanskelig.
Jeg har prøvd meg på noen treningsammebh, ingen suksess. Men landet egentlig på at jeg ikke har noe særlig behov for en ammetreningsbh, etterhvert så har man jo grei kontroll på måltidsrytme, og har alltid fungert godt å trene rett etter amming :) Så til vanlige treningsbh’er er absolutt favoritt Shock absorber :)
 
Back
Topp