Herrejemini, puppene har vokst noe innigranskauen! Så har bare pr i dag TO (!)vanlige bh-er som passer, veldig upraktisk
. Har jo flere ammebh-er fra første, men de er så vonde å ha på
Den spilegreia som sitter i omkretsen, altså, like bak uhm... Den havner vel under armen om jeg ikke tar feil. De greiene tar altså livet av meg bare etter en time på. Kjenner jeg gruer meg til ammeperioden bare pga de
Så greia.. Hvor finner man ammebh-er uten det tullet der? Så dumt å kjøpe vanlige bh-er som ikke kommer til å passe i ettertid. Så tenker heller på å kjøpe tre gode ammebh-er istedenfor.
. Har jo flere ammebh-er fra første, men de er så vonde å ha på
Den spilegreia som sitter i omkretsen, altså, like bak uhm... Den havner vel under armen om jeg ikke tar feil. De greiene tar altså livet av meg bare etter en time på. Kjenner jeg gruer meg til ammeperioden bare pga deSå greia.. Hvor finner man ammebh-er uten det tullet der? Så dumt å kjøpe vanlige bh-er som ikke kommer til å passe i ettertid. Så tenker heller på å kjøpe tre gode ammebh-er istedenfor.

Størrelsene var veldig vanskelige, det sto bare s, m, l osv, så det ble prøverunde før jeg ende opp med L som dekka puppan