Ammebh!

Maxton

Betatt av forumet
Herrejemini, puppene har vokst noe innigranskauen! Så har bare pr i dag TO (!)vanlige bh-er som passer, veldig upraktisk:shifty:. Har jo flere ammebh-er fra første, men de er så vonde å ha på:sour: Den spilegreia som sitter i omkretsen, altså, like bak uhm... Den havner vel under armen om jeg ikke tar feil. De greiene tar altså livet av meg bare etter en time på. Kjenner jeg gruer meg til ammeperioden bare pga de:eek:

Så greia.. Hvor finner man ammebh-er uten det tullet der? Så dumt å kjøpe vanlige bh-er som ikke kommer til å passe i ettertid. Så tenker heller på å kjøpe tre gode ammebh-er istedenfor.

Jeg har amme BH'er fra Bravado og Anita og de er helt fantastiske. Har brukt de nå i over et år etter at ammeperioden er over og satser på at de holder seg gjennom en runde til fra høsten av :) De er elastiske så passet meg både før, under og etter amming selv om puppene mine ble gigangtiske når det sto på som verst. Fåes kjøpt på ulike nettbutikker, bla Ammehjelpen.

Har kjøpt en ammebh foreløpig og den er fra Bravado, ikke begynt å bruke enda, men virker fantastisk! :D

Hvilke(n) modell har dere fra Bravado? :D
Sliter selv med at spilene i vanlige BH'er gnager oppå magen (sitter store deler av dagen, kontorjobb), samt at de fleste har blitt for små:shifty:

Stemmer også for bravado. Ingen måler seg med de, de er supre for å unngå tilstoppede melkeganger også. Gikk med spile-bh en gang sist ammeperioden, og fikk full stopp. Tror også de selges på babyshop/barnas hus

Herrejemini, puppene har vokst noe innigranskauen! Så har bare pr i dag TO (!)vanlige bh-er som passer, veldig upraktisk:shifty:. Har jo flere ammebh-er fra første, men de er så vonde å ha på:sour: Den spilegreia som sitter i omkretsen, altså, like bak uhm... Den havner vel under armen om jeg ikke tar feil. De greiene tar altså livet av meg bare etter en time på. Kjenner jeg gruer meg til ammeperioden bare pga de:eek:

Så greia.. Hvor finner man ammebh-er uten det tullet der? Så dumt å kjøpe vanlige bh-er som ikke kommer til å passe i ettertid. Så tenker heller på å kjøpe tre gode ammebh-er istedenfor.
Jeg har kjøpt ammebher på change.
De har spiler, men jeg syns de er behagelige.
Jeg tenker også som deg, Line greit å bruke ammebher nå, for de andre vil jo bli for store senere.

Bravado seamless [emoji173]️
Veldig stretchy - så den kan puppene fint vokse og krympe i, uten at det er noe problem :-)

Last edited:
Har kjøpt Boob amme-bh på Barnas hus. Tror de har tilbud på alle klær nå.
Min favoritt er den grå sports-bhen! Har to av den [emoji5]

Hvordan er det med store pupper? Jeg har et par amme-bh'er fra boob, og de separerer ikke puppene, så det blir klamt mellom... noen som har erfaring? Er bravado tingen der også?

(Kjøpte en amme-bh i ull fra boob, men den løfter/støtter ikke engang...)

Hvordan er det med store pupper? Jeg har et par amme-bh'er fra boob, og de separerer ikke puppene, så det blir klamt mellom... noen som har erfaring? Er bravado tingen der også?

Jeg har i. Og bruker de fra change.
De er med spiler, men jeg syns den er gode! [emoji4]

Så har jeg ullinnlegg inne ;

Jeg vil helst prøve før jeg kjøper, bh'er i seg selv er jo et prosjekt uten like:hilarious:

Var veldig spontan her i helga (vi dro på harry-shopping) hvor de har kappAhl (?) så prøvde ammebh uten noen form for spiler i omkrets (og ikke under puppene heller) med en god og bred omkrets som holder puppene oppe, samt polstring så ikke niplene stikker ut:D Utrolig behagelige, prisen var heller ikke dum - 300,- for to. Veeeldig fornøyd:smug: Størrelsene var veldig vanskelige, det sto bare s, m, l osv, så det ble prøverunde før jeg ende opp med L som dekka puppan:joyful:

Back
Topp