Ammebh

ønskebarnet 81

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Hbor har dere kjøpt ammebh?Finner ikke ammebh,bor på Verdal og de har ingenting.Vurderer og dra til Trondhrim og se om de har bedre utvalg der.Noen som har noen steder og anbefale?

Jeg har fra hm og kappahl

Jeg var veldig fornøyd med de fra H&M.

Change

Du finner mål på mange BH på nettet visst du vil handle der. :) Men selvsagt greit å kunne prøve den på først.

Hbor har dere kjøpt ammebh?Finner ikke ammebh,bor på Verdal og de har ingenting.Vurderer og dra til Trondhrim og se om de har bedre utvalg der.Noen som har noen steder og anbefale?
Kommer litt an på om du har små eller store pupper. Vanlige klesbutikker har opptil E (hm/lindex). Reimers hadde heller ikke større enn E da jeg var der.
Change har store størrelser, men såvidt jeg forsto hadde de kun med spiler, noe jeg personlig ikke liker. Redningen min ble "SHE" i Trondheim! Der hadde de veldig store størrelser, og uten spiler. Bh'n sitter som støpt, noe jeg trodde var umulig! Så vil anbefale en tur innom der :-)
Men det er jo store kjøpesenter både på Levanger og Steinkjer. Vil tro du kan finne noe der, om du har E eller mindre.

Bravado bh fra mammashop.net er bra. Er stretchy så passer fint og holder likevel godt på plass, så lenge du ser på størrelsesskalaen før du kjøper

Jeg kjøpte mine på kapphal, er kjempe fornøyd med dem. Prøvde ifra hm men den likte jeg ikke.

Her kjøpte jeg fra change (fulgte bh guiden og fikk rett str) ellers har du jo ammebutikken eller mammatrend om du heller vil kjøpe på nett. Change og mammatrend er jeg veldig fornøyde med og mammatrend har ammebh som ble best i test i foreldre &barn og gravid.

OM du skulle trenge noen flere i etterkant:)

Jeg bor på Levanger og har kjøpt mine på Lindex. Synes de er knallgode!

Back
Topp