Ammebh

Mammago

Flørter med forumet
Hei, dette spørsmålet er litt dumt men jeg spør likevel. Når jeg skal kjøpe amme-bh hvilken størrelse skal jeg kjøpe? Har gått opp en strs nå er i uke 22, skal jeg vente å kjøpe til babyen kommer å kjøpe den strs jeg bruker da? Er det behagelig og greit og kjøpe nå så tidlig?
Jeg er helt grønn på dette håper noen kan hjelpe meg :)

Jeg kjøpte amme bh i graviditeten, fordi jeg ikke gadd å kjøpe nye vanlige bher. Kjøpte bravado seamless, og går i str s,m etc. De er stretchy og passer flere str. Bruker de jeg kjøpte da fortsatt, og nå er mini 1 år.

Bravado sine er veldig behagelige! Kjøpt noen andre, men de blir ikke brukt.

Veldig forskjellig hvor mye man øker i størrelse, jeg ventet til det nærmet seg permisjon. Puppene ble ikke så mye større, men økte en del i omkrets under. Løste det med utvidere som selges samme sted som bh. Godt fornøyd med sømløse fra Lindex :)

Jeg kjøpte bravado da jeg var gravid, fordi jeg synes det gnagde sånn med spiler. Ble mer følsom i kroppen da.
Har en i M og en i L, bruker begge to fortsatt og hun er 1 år. Den i M passer vel best, men den i L var best da melka kom:)

Tusen takk for gode råd! Tror jeg går for den bravado med engang, de vanlige bh eg vonde og begynner å bli små så ser ikke vits å kjøpe nye !

Enig i det som sies om bravado :-)

Back
Topp