Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja eg ligg på grensen mellom s og m derfor eg er litt usikker på ka for ein str eg bør kjøpeJeh har prøvd alt mulig av amme bh, denne gang vil jeg prøve bravadoDet finnes en størrelsestabell på nett. Du kan sjekke om du trenger samme størrelse om du går opp en cup eller to.
Ble den for trang når du gikk opp til 75c og brukte s eller gjekk det greit?Bravadojeg var super fornøyd sist, og går for disse igjen. Jeg bruker S. Bruker til vanlig 75B, gikk opp til 75C under svangerskapet sist.
Ja, har lest at dei er super digg å ha på. Så då ble det den som står øverst på ønskelisten minHar også Bravado i M, bruker vanligvis 80c. Den passer fint, så de er ganske flexible i størrelsen, og så fantastisk deilige!
Å, ja, da skjønner jeg. Hm... Har du mulighet til å gå i en butikk og prøve den? Det er jo greit at bh'en gir litt støtte og ikke blir for løs, men samtidig må det være nok å gå på til at puppene blir fulle av melk. Det er nok veldig individuelt hvor mye de "svulmer". Mine ble gigantiske!Ja eg ligg på grensen mellom s og m derfor eg er litt usikker på ka for ein str eg bør kjøpe![]()
Ja kanskje det er nokon butikker som selger den...har til no berre sett den på nettet.. Og kor store mine blir aner eg jo ikkjeÅ, ja, da skjønner jeg. Hm... Har du mulighet til å gå i en butikk og prøve den? Det er jo greit at bh'en gir litt støtte og ikke blir for løs, men samtidig må det være nok å gå på til at puppene blir fulle av melk. Det er nok veldig individuelt hvor mye de "svulmer". Mine ble gigantiske!
Nei, passet fintBle den for trang når du gikk opp til 75c og brukte s eller gjekk det greit?![]()
Takk for tipsJeg fikk mannen min til å kjøpe ammebh etter fødselen med førstemann fordi jeg hadde trodd jeg kun kom til å gå opp en størrelse. Brukte 75b før Fødsel, gikk opp til 80D etter fødselen og etter et par uker ned til 80C, som jeg fortsatte med ut ammeperioden. Ville ventet og sett an størrelsen før jeg kjøpte dyre bh'er i alle fall![]()
Det er sant, så kanskje ein billig i starten og så se det an...Husk at du også skal ha plass til ammeinnlegg, evt også i ull. Det tar også litt plass.
Sist gang kjøpte jeg noen rimelige fra triumph i starten, som var myke og gode og uten spiler. Disse var gode nok til å sove med også, det er jo nødvendig i starten for at ikke hele sengen skal bli våt.
Etterhvert som størrelsen var litt mer normalisert kjøpte jeg noen mer ordentlige med god støtte hos Netty undertøysbutikk. Er veldig fornøyd med en fra change. Den er skikkelig fin med blonder på, og har god støtte med spiler.