Ammebh

K84

Elsker forumet
Marsboerne
Her kommer et tips til dere med BHer som begynner å bli trange:)

Nå som puppene har vokst ut av BHene, igjen, fikk jeg tips av en venninne om å kjøpe bravado ammebh - og det angrer jeg ikke et sekund på. De er sømløse og supermyke samtidig som de støtter, så jeg får ikke hengepuppfølelse;) Størrelsene strekker seg over flere vanlige BH str., så i mitt tilfelle kan jeg gå opp en cup str til uten problem. Anbefales!

Kjøpte mine på babyshop, mener å huske at de har på jollyroom også.

Str går fra S-XL. Da dekker de fra B til F cup, og fra 70-105 i omkrets.ImageUploadedByBV Forum1387312645.829592.jpg

Jeg har vokst glatt ut av en F-cup faktisk! :/ Så det blir nok Change denne gangen også; og for alltid! ..eller, ikke for alltid; jeg kjøper meg bare et par nye boobs når jeg er ferdig amma tenker jeg! ;)

HotMilk har gode ammebhr opptil dobbel i eller noe sånt. Jeg har bestilt fra England, da er de ikke så dyre heller(lurer på om butikken het nursingbra shop uk eller noe sånt noe).

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14

HotMilk har gode ammebhr opptil dobbel i eller noe sånt. Jeg har bestilt fra England, da er de ikke så dyre heller(lurer på om butikken het nursingbra shop uk eller noe sånt noe).
Skal sjekkes ut! Takk for tips :) Litt skeptisk til å kjøpe bh på nett, for det er så stor forskjell på størrelsene fra butikk til butikk syns jeg! Men hvis ikke de er så gærne i pris kan jeg alltids prøve ;)

Back
Topp