AmmeBh

Bruker22ch

Blir kjent med forumet
Siden dette er min første gang har jeg ikke noe erfaring med amme bh-er. De jeg har sett er kun uten spiler, men syns det virker så rart å gå rundt i BH uten spiler når jeg er AVHENGIG av spiler til vanlig! Hvordan er det å bruke BH uten spiler? holder de seg på plass eller henger de litt som de gjør når man ikke har BH på? Noen som vet om ammeBH MED spiler? Veldig takknemlig for svar :smiley-angelic003

De billigste er som regel uten spiler. Man får kjøpt med også, men da må man litt opp i pris. Jeg syns de uten spiler er helt OK, men så langt er jeg bare fornøyd med de fra KappAhl. Skal kjøpe et par på Change når produksjonen er kommet skikkelig i gang, da MED spiler, siden de i undertøyforretninger tilpasser BH'en for en :) Det som kan være problemet med spiler, er at deler av brystet kan komme i klem, og da risikerer man brystbetennelse.

De billigste er som regel uten spiler. Man får kjøpt med også, men da må man litt opp i pris. Jeg syns de uten spiler er helt OK, men så langt er jeg bare fornøyd med de fra KappAhl. Skal kjøpe et par på Change når produksjonen er kommet skikkelig i gang, da MED spiler, siden de i undertøyforretninger tilpasser BH'en for en :) Det som kan være problemet med spiler, er at deler av brystet kan komme i klem, og da risikerer man brystbetennelse.

Ok, takk :) da skal jeg prøve de på Kappahl og se, ellers er jeg villig til å gå opp i pris, vil ikke at de skal henge liksom :P

Jeg hadde ikke orka bh med spiler når jeg amma, med tanke på klemming på pupper som alt er såre og sensitive. Den beste bhen jeg har prøvd er den fra Bravado, ingen sømmer som skjærer og spiler som klemmer, man kjenner ikke at man har på bh og alt holdes godt på plass. http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-903277.aspx

De har noen med spiler på hm. Alle pupper er forskjellige;) Jeg har kjøpt de billigste på hm, og er so far veldig fornøyd. De er uten spiler.

Jeg hadde ingen problemer med å bruke ammebh med spiler sist... Syntes de satt finere/ga mer løft. Men det er meg da:-) Jeg regner med at det tross alt blir brukt opptil ett år denne gangen også, så da synes jeg det er greit å føle seg litt vel. Blir å investere i et par litt ordentlige, litt dyrere når jeg er i gang med ammingen og størrelsen har stabilisert seg.

Ps: søk på Google på "test ammebh", så får du opp en test av ulike merker. Kan jo være greit å ta med i vurderingen hvis man ønsker noe litt ordentlig.

Kjøpt 2 ammebh uten spiler på HM. Ser mer ut som topper da. Jeg har veldig store pupper, så kan bare bruke de hjemme ;) må nok kjøpe noen med spiler, sånn de ikke henger og slenger når jeg er ute

Har hørt at det ikke er å anbefale å sove med ammebh med spiler. Er mest behagelig uten spiler, synes jeg, men de gir ikke så god støtte. Når jeg trente og gikk tur tok jeg treningsbh oppå, eller hadde to treningsbher på, og byttet da jeg kom hjem.

Jeg har kjøpt en amme-bh på Lindex som jeg har brukt de siste månedene. Den er uten spiler, og jeg syns det er deilig at den er så myk og ikke strammer noe sted. Den holder puppene greit på plass også, men jeg må innrømme at jeg har prioritert komfort framfor kløft i det siste:)

Joda de holder seg på plass uten spiler bare ikke BHen er for stor. Jeg hater å gå med BH nå, håper å finne gode singletter som gir skikkelig støtte til brystene etterhvert :)

Jeg hadde ikke orka bh med spiler når jeg amma, med tanke på klemming på pupper som alt er såre og sensitive. Den beste bhen jeg har prøvd er den fra Bravado, ingen sømmer som skjærer og spiler som klemmer, man kjenner ikke at man har på bh og alt holdes godt på plass. http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-903277.aspx
Disse invistertee jeg i også, og de er herlige!
Har brukt de i ca 10 mnd nå, dag og natt.
Du får også kjøpt dem på babyshop og ammebutikken.no, de har også flere merker.

Spiler anbefales ikke fordi de kan stenge melkeganger.

Back
Topp