ammebh..

liljevilje

Forelsket i forumet
noen som har råd over hvor man kan kjøpe gode ammebh????
tenkte å kjøpe inn en, slik at jeg har på sykehuset og hjemme de første dagene.

Sist jeg var gravid fant jeg noen alldeles herlige amme-bh'er på Lindex. Ikke sånn himla dyre heller (200-300 kr).

Vi var jo innlagt på nyfødtintensiven i noen mnd, og på pumperommet der så vi mammaene at det var visst mange av oss som hadde funnet ut at de amme-bh-ene var gode. He-he.. veldig mange hadde den bh'en. :)

Kommer til å titte på Lindex eller H&M nå også.

Forresten: var på ammekurs igår, og der sa jordmor at man IKKE skal bruke bh'er med spiler når man skal amme! Spilene kan klemme på puppene og skape tette melkeganger som igjen kan føre til brystbetennelse.

Spar Kjøp har også Amme-Bh`er til 99 kr stk...Helt greie de..Brukte de sist gang faktisk!

De er uten spiler[:D]

Jeg har kjøpt en på HM som jeg har gått med i flere mnd allerede. [8|]
Den er veldig god og jeg kommer til å kjøpe flere der.

Koster bare 149,- [:D]

likte de på lindex utrolig godt sist!! og kommer nok til å kjøpe derfra =)

Lindex!! Kjøpte en der forleden dag! kostet bare 150 kr. Lignende sportsbh men er ammebh! Fantastisk på!

ORIGINAL: Windy

Sist jeg var gravid fant jeg noen alldeles herlige amme-bh'er på Lindex. Ikke sånn himla dyre heller (200-300 kr).

Samme her... syns de var helt supre...

Jeg husker jeg kjøpte noen med formpressede skåler uten spil på lindex forrige svangerskap - de var supre!
Denne gang har jeg bestilt fra hm - aner ikke hvordan de er - men de var billige! :) Jeg kommer ikke til å kjøpe amme bh til 5-600 kr[8|]

ei på jobben skryter av noen de har på Cubus. Har aldri finni noen bh`er jeg liker derfra men skader jo ikke å prøve.. ellers blir det nok lindex. Trukke jeg gidder å bruke så mye penger på det hvis jeg finner noen billige som er greie... Ihverfall ikke i førsten.. Kjipt om man bommer på str.

ORIGINAL: ventelykke

Noen som vet hvor man får tak i amme bh, str big melonas?
Jeg har en fra change, men syns den er vond å ha på... Kjedebutikkene har altfor små str til meg.

he-he.. jeg og trenger str big melonas.. De jeg kjøpte på Lindex sist passet Dolly Parton-puppene mine. ;)

Jeg har kjøpt en på Lindex [:)] Faktisk ganske lekker [;)]

ORIGINAL: M.T

Lindex!! Kjøpte en der forleden dag! kostet bare 150 kr. Lignende sportsbh men er ammebh! Fantastisk på!

Sikkert den samme jeg kjøpte, kjempe god å ha på. Jeg kjøpte bare en for jeg vet jo ikke om jeg trenger større etter fødsel. Vanskelig det der.

Jeg kjøpte en 2pk på Marks and spencer når jeg var i London. Dama i butikken der var veldig opphengt i at jeg ikke burde kjøpe amme bh enda ettersom jeg ikke vet hvor store puppene blir etter fødsel, men jeg gikk opp noen størrelser så får satse på det går. Tenkte å vente med å kjøpe flere til etter fødsel, for tror det er lett å bomme på størrelsen, hvertfall for oss førstegangs-fødende ;o)
Men godt å få noen tips nå til hvor jeg kan kjøpe bra og billige amme BHer da, høres ut som det blir en tur til Lindex etter fødsel [;)]

http://www.ammebutikken.no/produkt/36/bravado-amme-bh.aspx

Kjøpte den sist, og den var kjempegod, spesielt siden man har litt spreng i begynnelsen så alt blir trangt..

men bør man kjøpe dette på forhånd, eller bør man vente til etter fødsel, for å se om man i det hele tatt får til ammingen og hvor store boobsa blir? Nå ble jeg i tvil ihvertfall[&:]

ORIGINAL: mommy_to_be

men bør man kjøpe dette på forhånd, eller bør man vente til etter fødsel, for å se om man i det hele tatt får til ammingen og hvor store boobsa blir? Nå ble jeg i tvil ihvertfall[&:]

Jeg hadde ikke klart å sitte på sykehuset uten BH, spesielt ikke hvis man deler rom med noen, pluss at vi hadde MASSE besøk sist. Føler meg ikke helt vel uten BH så jeg ville kjøpt en sånn elastisk som utvider seg, før fødselen.

Jeg har tenkt å kjøpe en hvertfall.. så slipper jeg ut de første dagene etter fødslen. kjøper en som er litt større  enn det jeg trenger nå. Er jo ikke så veldig lett å sende gubben for å kjøpe bh uten å vite størrelse.

lindex har jeg kjøpt.
Har noen fra spar kjøp sist..
De er faktisk noen av de beste jeg har hatt på meg..

Føler mange av amme bhène blir så utrolig merkelig cuper på.. Og ikke NOE støtte til puppene..

Kjøpte en fra cubus men den har jeg aldri brukt.. likte den ikke i det hele tatt

Back
Topp