Ammebh!

Kosepusen

Forelsket i forumet
Kjøpte min aller første ammebh i dag på Lindex. Fin rosa og kjempegod. Har kun 1 enda. Har ikke så mye erfaring heller... Jeg ble egentlig litt sinna på ammebh'er fordi de ikke er så fine. Jeg vil fortsatt ta meg godt ut selv om jeg skal amme... Kanskje bare jeg som er opptatt av det... 

Jeg kjøpte mine på KappAhl og den er det litt blonder på, men ikke veldig sexy...[:@]

Vet jo de har ammebh på nett, men vet ikke hvordan de er i størrelsen....

Jeg har også bare kjøpt èn amme-bh. Rosa..hehe... Ville at den skulle se litt fin ut.[:)] Viktig med pent undertøy![:)]
Er veldig behagelig å ha på og altså...ikke "bare" pen å se på.[;)][8D] Jeg kjøpte min på Lindex og den er det spiler i.

Så noen på kappahl i dag...

Jeg har fra H&M, den er det også spiler i. Svart med litt blonder[:)]

Jeg tør ikke kjøpe ammeBH enda, er redd det er bortkasta penger, for puppene vokser jo en del når jeg får melk.
Men jeg har sluppet billig unna enda da, for jeg passer fint de BH'ene jeg har fra før...

har kjøpt to på lindex...en sort glatt.....syns det er praktisk,og en hvit med blonder oppå stoffet...liker ikke når bh ene er i tynnt stoff.....syns den hvite var veldig søt....det syns mannen å[:D]

Jeg sverger til noen på Lindex som jeg brukte sist gang og ser de har dem enda. Helt greie hvite, med litt blonder - ikke det mest sexy, men ikke så aller verst heller....og best av alt, veldig god å ha på [:)]

de har noen amme bher på underverker.no,der er det også måletabell så man finner riktig str...
http://www.underverker.no/amme_bh/C_53_25

Jeg snakket med en på lindex som sa at hvis en kjøpte ammebher når det var mindre enn seks uker igjen til termin, kunne en regne med at de passet....

ORIGINAL: faerytale

ORIGINAL: Maibaby10

Jeg snakket med en på lindex som sa at hvis en kjøpte ammebher når det var mindre enn seks uker igjen til termin, kunne en regne med at de passet....

Men vokser ikke puppene etter fødsel da? Bestisen min sine ble gigantiske etterpå... men de jevnet seg jo ut etter en måned og to da!

Jo jeg regna med de kom til å vokse litt, så den bh'n jeg kjøpte var litt tøyelig og god plass i[:)] Ingen spiler å noe, har fasong som en sportsbh nesten, men rosa og lekker[:)]

Back
Topp