Ammebh til store bryster

Happiness36

Forumet er livet
Himmelbarn
♡Junigull 2016♡
Marshmallows2021
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Klarer ikke å bruke vanlig bh nå pga brystene er så vonde. Har dere gode tips til noen som ikke er så dyre også? Vet at brystene forandrer seg, så skal investere i en eller to gode fra Change El. l etter fødsel, trenger bare noe å bruke nå :)
 
Jeg gikk på den undertøys butikken jeg bruker å gå på og ba om den billigste bhen hun kunne oppdrive fordi jeg var gravid og puppene kom til å vokse enda mer. Jeg fikk en bh til 60% og en til 50% :)
Gått fra 75G til 80H :nailbiting:
Synes det er nærmest umulig å finne billige bher i store størrelser, så er relativt fornøyd med 2 bher til 800kr totalt.
 
Jeg gikk på den undertøys butikken jeg bruker å gå på og ba om den billigste bhen hun kunne oppdrive fordi jeg var gravid og puppene kom til å vokse enda mer. Jeg fikk en bh til 60% og en til 50% :)
Gått fra 75G til 80H :nailbiting:
Synes det er nærmest umulig å finne billige bher i store størrelser, så er relativt fornøyd med 2 bher til 800kr totalt.
Har ikke kjøpt bh på en stund, men Change i Ski nekter å selge amme bh før man har født hehe. Var der med ei venninne mens hun var gravid. Må jo ikke være ammebh da, kan sikkert være en vanlig en uten spiler eller noe sånt. Men kjøper jeg ammebh tenker jeg den sikkert vil passe en gang i løpet av den perioden jeg håper å amme (2 år) , da jeg gjerne får mindre bryster igjen etter fullamming :) Trenger jo også god støtte når man har store bryster.
 
Jeg har en sømløs bh fra Lindex (199kr) og i forrige svangerskap hadde jeg det samme fra KappAhl som jeg var fornøyd med:)
 
Last edited:
Trenger tips selv. Bruker 85F til vanlig og Hm/Cubus ol har ikke så store str:dead:
Edit: kjøpte meg nettopp ammesingletter fra Hm som jeg går mye i om dagen, føler de sitter bra uten bh under:shy:
 
Trenger tips selv. Bruker 85F til vanlig og Hm/Cubus ol har ikke så store str:dead:
Edit: kjøpte meg nettopp ammesingletter fra Hm som jeg går mye i om dagen, føler de sitter bra uten bh under:shy:

HM og Cubus har større cup enn eks change. Jeg gikk litt ned i cup da jeg handlet på Cubus. Cm er de samme ;)
 
Jeg kjøpte noen som lignet treningsbh sist, men de hadde vanlige stropper. De finnes i flere butikker. Eks match, Ellos, Zalando.
 
Trenger tips selv. Bruker 85F til vanlig og Hm/Cubus ol har ikke så store str:dead:
Edit: kjøpte meg nettopp ammesingletter fra Hm som jeg går mye i om dagen, føler de sitter bra uten bh under:shy:
Jeg har kjøpt på tilbud nå på cubus. Bruker selv 90F. Ble overrasket selv forrige svangerskap, de går til G cup:)

https://cubus.com/no/p/stacey-padded-bh-svart-undertoy-bh-dame/7245995_F990

Denne er plain. De har noen med blonder også, men mye strammere og rett og slett ubehagelig I samme str synes jeg.
Helt ok pris til voksende gravid pupper
 
Jeg brukte boob sine mest sist. Har også store og litt rart formede pupper, så må ha ator cup i forhold til omkrets, handler vanligvis på change. De hadde ikke amme-bh stor nok til meg, æremulig?? Nei de stoppet flere str lavere enn de jeg bruker til vanlig :woot:

https://www.ammebutikken.no/boob-t-...PbcJZxp9wpfFuPJapd8mLjln9E1AHq5RoCcdEQAvD_BwE
Åh, da har de vel ikke til meg heller da.. Jeg som er så fastsatt på å kjøpe en eller to gode denne gangen, i stede for å ha noen som blir fort slaskete og med dårlig støtte. Er en annen undertøysbutikk her jeg bor og en til i Askim, så bør vel kunne få tak i ett eller annet.
 
Jeg har kjøpt på tilbud nå på cubus. Bruker selv 90F. Ble overrasket selv forrige svangerskap, de går til G cup:)

https://cubus.com/no/p/stacey-padded-bh-svart-undertoy-bh-dame/7245995_F990

Denne er plain. De har noen med blonder også, men mye strammere og rett og slett ubehagelig I samme str synes jeg.
Helt ok pris til voksende gravid pupper
Kjøpte to bh'er på Cubus i fjor. Makan til dårlig kvalitet på de..! Spillene gikk ut av begge to etter kort tid, selv om jeg vaska de rett. Siden det skjedde med begge, er jeg litt skeptisk til kvaliteten på bh'er på Cubus. Kanskje jeg bare var uheldig. Det var uten padding i jeg hadde.
 
Jeg brukte boob sine mest sist. Har også store og litt rart formede pupper, så må ha ator cup i forhold til omkrets, handler vanligvis på change. De hadde ikke amme-bh stor nok til meg, æremulig?? Nei de stoppet flere str lavere enn de jeg bruker til vanlig :woot:

https://www.ammebutikken.no/boob-t-...PbcJZxp9wpfFuPJapd8mLjln9E1AHq5RoCcdEQAvD_BwE
Jeg hadde en ammebh fra boob sist, som reddet meg nesten! Den var såååå behagelig å ha på, jeg kunne være aktiv uten hoppende pupper, og amme når det trengtes:happy:
 
Kjøpte to bh'er på Cubus i fjor. Makan til dårlig kvalitet på de..! Spillene gikk ut av begge to etter kort tid, selv om jeg vaska de rett. Siden det skjedde med begge, er jeg litt skeptisk til kvaliteten på bh'er på Cubus. Kanskje jeg bare var uheldig. Det var uten padding i jeg hadde.
Har bare brukt denne typen. Mine har holdt godt og jeg er ikke forsiktig med vasking :hilarious:
Den ene knirker litt merker jeg, men er ihvertfall 2 år gammel. :wacky:
 
Har bare brukt denne typen. Mine har holdt godt og jeg er ikke forsiktig med vasking :hilarious:
Den ene knirker litt merker jeg, men er ihvertfall 2 år gammel. :wacky:
Var sikkert jeg som var uheldig med de jeg kjøpte :yuck:
 
Mymuse har og mye fint, god kvalitet og.
 
Back
Topp