AmmeBH ra Cubus?

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Noen som har prøvd de??
Cubus har 30% på alt i nettbutikken nå, så tekte å slå til med noe truser og et par AmmeBHer... Men vet ikke om de er noe gode..?

Ikke prøvd de fra Cubus, dessverre. Men prøvd fra hm (de uten bøyle, men som likevel har en stram søm som gnager noe veldig), og de i to-pakk fra KappAhl (som forøvrig er veldig behagelige - litt som sportsBH, bare at de ikke akkurat gir så mye støtte da). Så jeg skal sjekke ut Cubus selv:) Greit med salg på sånt når man må kjøpe en 3-4 stk før man finner noe som duger :p

Ikke prøvd de fra Cubus, dessverre. Men prøvd fra hm (de uten bøyle, men som likevel har en stram søm som gnager noe veldig), og de i to-pakk fra KappAhl (som forøvrig er veldig behagelige - litt som sportsBH, bare at de ikke akkurat gir så mye støtte da). Så jeg skal sjekke ut Cubus selv:) Greit med salg på sånt når man må kjøpe en 3-4 stk før man finner noe som duger :p
Ja, har ennå tilgode å finne noen jeg liker O.o Og har så innmari lite lyst til å betale 5-600,- for en slik BH :-/

Har faktisk hørt mye positivt om ammenh fra cubus :) tenker å prøve de nå selv så om det er 30% er jo det perfekt :)

Kjøp for guds skyld store størrelser.. Jeg er vanligvis en b-cup, og våknet opp på dag 3 med g-cup med førstemann :p Måtte rett ned på butikk og kjøpe stor nok bh.. Hvorpå dama spør om det er lenge til termin. Så da stod jeg og lakk melk og gråt i prøverommet. Hehe. Hormonella!

Kjøp for guds skyld store størrelser.. Jeg er vanligvis en b-cup, og våknet opp på dag 3 med g-cup med førstemann :p Måtte rett ned på butikk og kjøpe stor nok bh.. Hvorpå dama spør om det er lenge til termin. Så da stod jeg og lakk melk og gråt i prøverommet. Hehe. Hormonella!

Haha... Beklager med måtte bare le nå... Kan liksom se meg selv i samme situasjon, hadde også enorm vekst bare over natta med første så denne gangen skal det kjøpes inn store str ja :p

Jeg har brukt fra cubus, synes de var greie jeg. :) men da melka først kom gikk jeg uten noe som helst egentlig;p Da passet ingenting uansett og vondt var det. Men det gikk jo over!;)

Mine erfaringer er å kjøpe ammebh når ting(puppene ) har stabilisert seg. Opplevde også å gå fra b til H på no time;) jeg brukte barr ammesingleter siden de har innebygget innlegg og så kjøpe eg noen gode bh'r på chsnge etter noen uker:)

Back
Topp