ammebh og ammeinnlegg

vårmamma89

Flørter med forumet
Brystene gjør seg klar til amming og har vokst igjen, bhen er så stram at den gir merker.. på tide å handle ammebh! Men hvilken? Og hvordan i all verden aner man størrelse? Tenker å kjøpe to billige å pakke i fødebagen, noen som har tips? og ammeinnlegg i ull er smart eller? Bruker man da engangsinnlegg under ullinnleggene?
hilsen fersking ;)

Jeg har kjøpt meg 2 gode sportsbh som jeg bruker nå. De kan jeg alltid bruke senere. Mens jeg venter med ammebh til fødselen nermer seg enda mer da de vokser mye på slutten.

jeg har kjøpt noen ammesingleter på lindex. tenkte bruke de først, så heller kjøpe gode bher som passer når lillemann er kommet :)

Jeg har kjøpt meg 2 gode sportsbh som jeg bruker nå. De kan jeg alltid bruke senere. Mens jeg venter med ammebh til fødselen nermer seg enda mer da de vokser mye på slutten.
Det var smart ja, her må bhen av så fort jeg er hjemme fordi det er så ubehagelig.. ;)

trenger man ammeinnlegg i ull i april?..
søstra mi ble sur når jeg mente det ikke var nødvendig, fordi man burde visst bruke det uansett :s

Ammesinglettene fra Linex er supre, trenger ikke tenke på str da:)

trenger man ammeinnlegg i ull i april?..
søstra mi ble sur når jeg mente det ikke var nødvendig, fordi man burde visst bruke det uansett :s
Ull holder på varmen selv om den blir våt, så ammeinnlegg i ull forebygger puppeproblemer uansett årstid ;-)

Min jordmor anbefale ammeinnlegg i ull med engangs innenfor, så jeg har kjøpt begge deler :-)

Brystene gjør seg klar til amming og har vokst igjen, bhen er så stram at den gir merker.. på tide å handle ammebh! Men hvilken? Og hvordan i all verden aner man størrelse? Tenker å kjøpe to billige å pakke i fødebagen, noen som har tips? og ammeinnlegg i ull er smart eller? Bruker man da engangsinnlegg under ullinnleggene?
hilsen fersking ;)
Jeg er også fersking, men jeg har valgt å kjøpe forlengere til å sette bakpå mine bher så langt det går :-) Nå har jeg to uker til termin og bruker fortsatt mine vanlige bher men nå med to forlenger :-) Jeg kjøpte de på cubus og fåes med 3 i pakken :-)
Har også kjøpt 2 ammebh i 2pk på kappahl. Tenkte å kjøpe mer etger fødselen da jeg vet mer om størrelsen da :-)

Jeg er også fersking, men jeg har valgt å kjøpe forlengere til å sette bakpå mine bher så langt det går :) Nå har jeg to uker til termin og bruker fortsatt mine vanlige bher men nå med to forlenger :) Jeg kjøpte de på cubus og fåes med 3 i pakken :)
Har også kjøpt 2 ammebh i 2pk på kappahl. Tenkte å kjøpe mer etger fødselen da jeg vet mer om størrelsen da :)
Det var jo også en god ide! For er jo rundt livet det strammer mest nå, magen tar sin plass der oppe også ;)

Back
Topp