Ammebh - hvilken bruker dere?

Lizzie83

Flørter med forumet
Nå føler jeg at puppene har stabilisert seg litt, og kunne derfor tenke meg en ny ammebh. Frem til nå har jeg kun brukt Lindex sine som ligner litt på sportsbh. Jeg har prøvd Lindex sine vatterte, men de har spile i siden som gjør at jeg får tette melkeganger og gnagesår under armen med en gang.

Har dere noen å anbefale?

Liker best de som ser ut som sportsbher selv, har forskjellige typer fra Lindex, Kappahl og Boob. Har også noen penere blondebher fra Lindex uten spiler, de funker også bra. :) Har en som ser mer ut som en vanlig bh fra h&m, den liker jeg ikke.

Last edited:
Har et par fra lindex, helt tynne med litt blonder og en tynn med blonder fra cubus. Cubus sin er desidert favoritten, syns den både ser fin ut og støtter bedre enn de andre to. :) nå har ikke jeg prøvd så mange forskjellige akkurat, eller kjøpt dyre merker, men fornøyd med den. Nå skal det sies at jeg har relativt små pupper, så vet ikke hvordan det er med sånne tynne om man har mer tyngde i puppene:)

Har en dritvond fra HM.... og en fra jeg fikk nr 2 for 7 år siden som er tøybh... Må få kjøpt meg en ny ....

Kjøpte ein triumf eller hva det heter. Kosta ca 400kr tror eg. Litt dyr hvertfall. Den er god. Har ei fra h&m som er vond og ein fra Cubus uten støtte og. Så den dyre blir fort vaska. Går ein del uten og :p bruker h&m sine amme singletter.

Var dritt lei ammebh'er som ikke var noe fine så kjøpte denne her på Cubus i hvit, svart og blå som på bildet. Veldig fine og uten spiler og amme vennlige synes jeg :)

Vedlegg

• 1472158735463.jpg
    1472158735463.jpg
    31,9 KB · Visninger: 36
Har bare "billige" fra hm, cubus og lindex.. Noen er greie og noen er dritt :P de jeg likte best passer ikke mer, blitt for store :(

Har et par fra HM og Lindex. Helt ok.. Bestilt meg Boob Fast Food Sport nå og gleder meg veldig til å få den:) Dyr, men kommer til å bli mye brukt så satser på at det er god investering! :)

En superbillig fra eBay! Den er overraskende bra! Ellers har jeg to fra Boob. De er best å bruke på natta synes jeg. Holder liksom ting på plass:notworthy

Har en fra Change og en fra ammehjelpen - begge for de med stor cup og liten omkrets rundt :p passer ingen andre fra vanlige butikker, skal de passe i cupen er de digre rundt og motsatt... Dyrt, men får iallefall skikkelig støtte. Blir brystreduksjon når jeg er ferdig med barn!

Jeg har prøvd Boob Fastfood men de gikk sånn ut at jeg måtte kaste de etter få uker :mad: Ergerlig når de koster 400kr/stk.

Nå har jeg 4 stk fra Bravado og de er mine absolutt favoritter. Tre i str M som jeg rullerer på om dagen og en litt for stor i str L til nattbruk. :)

Har h&m og cubus. Men må si eg syns de er drit kjedelige. H&m er best her,sånn type sport bh. De fra cubus el lindex er mer lik push up og de er vonde. Måtte gå opp i mål rundt livet fordi de ikke hadde riktig str i cup så de gnager

Har fra lindex, hm og ebay faktisk. Veldig gode å ha på, men er ikke så mye støtte i de, og føler puppene bare henger..

Back
Topp