Ammebh-erfaring så langt

Bee

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Har dere funnet noen favoritter?
Jeg har bare noen myke fra Lindex men merker at jeg trenger litt mer støtte enn de gir.
Og en god sports-ammebh, hvor får man kjøpt de beste?

Jeg er fornøyd med boob. Skal kjøpe sportsbh derfra også nå:)
For mer støtte bruker jeg fra change. De er fine og sitter godt:)
Brukes ikke på natta, da de har spiler.

Jeg er mest fornøyd med change sine. Har mange fra boob men de har for lite støtte og er egentlig litt små i største str.

Boob:-) Men SMÅ i størrelsen ja.. Vurderer å kjøpe sportsbh derfra nå. Kjøpte en tidligere i M, men den var alt for liten så solgte den videre.

Boob sine i ull er behagelige men gir veldig lite støtte synes jeg. Kjøpte 2pk på kappahl som jeg er veldig fornøyd med, de har pads som man kan ta ut så de gir god støtte uten å være vonde :) Jeg synes det blir så klamt og ekkelt med ammebh, gleder meg til å bruke vanlig igjen kjenner jeg ;)

Boob sine i ull er behagelige men gir veldig lite støtte synes jeg. Kjøpte 2pk på kappahl som jeg er veldig fornøyd med, de har pads som man kan ta ut så de gir god støtte uten å være vonde :) Jeg synes det blir så klamt og ekkelt med ammebh, gleder meg til å bruke vanlig igjen kjenner jeg ;)
Hvordan klamt da? Det er vel bare en vanlig bh med mulighet til å åpne?

Jeg er veldig fornøyd med Kappahl sine. Har mange fra boob, men syns de er utrolig små i størrelsen!

Da skal jeg innom Change i dag!!
Bestilte meg en sportsbh og en vanlig på mammatrend.no i går og håper det passer. Trenger litt ugunstig størrelse da jeg er smal rundt brystkassen og har stor cup :/

Eneste måte det kan bli klamt som jeg kommer på er at det lekker fra puppene. Og forsåvidt at de er større og tyngre enn vanlig. Så de henger mer. Men det blir aldri som det engang var uansett.

Da skal jeg innom Change i dag!!
Bestilte meg en sportsbh og en vanlig på mammatrend.no i går og håper det passer. Trenger litt ugunstig størrelse da jeg er smal rundt brystkassen og har stor cup :/
Hvilken str bruker du? Jeg er 65 rundt, og det er ikke lett å få tak i over alt..

Eneste måte det kan bli klamt som jeg kommer på er at det lekker fra puppene. Og forsåvidt at de er større og tyngre enn vanlig. Så de henger mer. Men det blir aldri som det engang var uansett.
For min del er det at de fleste behagelige ammebh'er ikke separerer puppene slik en vanlig bh gjør. Det henger vel også sammen med at ammepuppene er større og tyngre...

Større og tyngre ja

Noe som etter min erfaring ikke egentlig noen gang helt normaliserer seg..

Hvilken str bruker du? Jeg er 65 rundt, og det er ikke lett å få tak i over alt..
Til vanlig er jeg 65F, så jeg må som regel på Change for å kjøpe vanlige bh'er også. Nå er jeg en del kilo tyngre enn til vanlig så jeg må nok opp litt både i omkrets og cup :/

For min del er det at de fleste behagelige ammebh'er ikke separerer puppene slik en vanlig bh gjør. Det henger vel også sammen med at ammepuppene er større og tyngre...
Enig i det. Svetter mye mer nå også og puppene er tunge og klamme :P

Føler at puppene blir mer klemt mot hverandre i ammebhen og at det blir litt tett hvis du skjønner, men det kan jo ha noe med at de er større og tyngre nå.. Jeg har helt glemt hvordan det er å bruke vanlig bh :)

Jeg synes de fra spar kjøp (faktisk) er de beste jeg har prøvd ☺️ God støtte, myke og god, og uten spiler!!

Back
Topp