Amme

MissOddsteen

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Amme offentlig?

Ja det må de gjerne gjøre,men vær så snill å dekk til puppen litt,...syns ikke det er så veldig mye å be om....[:)]

Ja, vi har ikke no mer enn gud har skapt lell.
Meeeen jeg føler lissom ikke for å brife med puppen på en resturant osv. litt diskre kan man jo være.[;)]

Ja, til en viss grad..
Sitter ikke å blenger pupp, men trekker meg tilbake og skjuler mest mulig[:)]

man sulter ikke ungen sin fordiom man er ute nei, hehe, men jeg flashet ikke for alle likevel da[8D]

Det må være lov ja, så lenge en ikke sitter og vifter med puppen.
Jeg har ammet offentlig noen få ganger, men har vært diskré. Om jeg har mulighet går jeg helst til bilen for å amme.

Ja, syns ikkje det er eit problem. Men eg hadde ikkje noko behov for å flashe heile puppen. 

ORIGINAL: Bare Kari

Ja! Men et går an å være en anelse diskre[;)]

Meg selv: ammer offentlig, men sitter i et hjørnet på cafè - restaurant. Bruker singlet under genseren, så bare drar opp genseren, ned med singletten. Bare akkurat nok til at gutten får til å spise. Genseren ligger mot kinnet på gutten og dekker alt.
Aldri sittet på en benk på gata/på et kjøpesenter.

Hva andre gjør, kunne ikke brydd meg mindre. Ikke jeg som sjemmer meg ut med å flashe puppene til gud og hvermann... Utvasket ammebh og tom pupp - skjelden pent syn...

Jeg gjorde ikke det, men det var fordi Ida ofte skreik så fælt mens hun spiste. Da ble jeg veldig stresset om jeg var i offentligheten, så vondt ble verre. Fikk det til på et vis hjemme, da[;)]

ja selvfølgelig!
vi trenger mat, barnet trenger mat, ikke noe er mer naturlig enn det.
naturen er laget sånn. og tåler ikke folk amming offentlig får det bli påbud med ammerom da.
vi kan jo ikke la være å gå ut heller fordi vi er redde for at barnet våknet å skal ha pupp!
er jo ikke slik at vi mammaer syntes det er så kos å hive ut puppen offentlig. men vi må fordi barnet trenger mat.
tror alle hadde brukt et ammerom med glede om dem hadde muligheten til det![;)]

[:)]

ORIGINAL: Marlu

Ja! Har ingen problemer med å gjøre det selv, eller se andre gjøre det [:)]

Har faktisk til gode å se noen blotte puppene så veldig at det kan virke støtende altså [;)]

sign

ORIGINAL: JulieOgAnnaKaroline

Ja, handler jo ikke om å flashe puppen da.. Går jo ant å være litt diskre[:)]

signerer.

Har ingen problemer med å amme offentlig. Må man så må man, og dersom jeg må amme ute, prøver jeg å gjemme meg litt bort og skjule mest mulig. Bruker ammesinglet og genser/jakke over, og da er det jo begrenset hvor mye en viser når man ammer.

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Ja det må de gjerne gjøre,men vær så snill å dekk til puppen litt,...syns ikke det er så veldig mye å be om....[:)]

Når snuppa er sulten må hun få mat. Jeg tror de aller fleste som ammer i offentlighet gjør det så diskret de kan - er jo ikke så moro å blotte seg liksom. Hvis du ser for mye så kanskje du bør titte en annen vei? [;)][:)]

ORIGINAL: IdaK

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Når snuppa er sulten må hun få mat. Jeg tror de aller fleste som ammer i offentlighet gjør det så diskret de kan - er jo ikke så moro å blotte seg liksom. Hvis du ser for mye så kanskje du bør titte en annen vei? [;)][:)]

Jada,det er jo klart..=)
Men om personen sitter såpass godt til at jeg ser rett hjem,så syns jeg kanskje hun kan dekke seg litt til...=)
det er jo ikke bare for min del liksom,jeg tenker bare det at jeg ikke hadde syns det var så fett om hele stedet så puppen min liksom..=)

Ja barnet må jo ha mat[:D] Men da bruker jeg et teppe så jeg skjuler mest mulig[:)]

Som de fleste sier, så hadde jeg ingen problemer med å amme offentlig, men prøvde jo å dekke meg til å være diskret...

ORIGINAL: arquinne

Ja, ser ikke problemet med å amme offentlig. 

Back
Topp