Amme ute

Imogene

Forumet er livet
VIP
Dere som ammer, gjør dere det utendørs nå når det er så varmt? (Ihvertfall her på Østlandet)
Jeg er "litt" redd for brystbetennelse, så jeg ammer inne. Snuppa skal jo helst ikke være så mye ute uten nok beskyttelse hun heller, men jeg tenker sånn utover sommeren også. 
Er ikke "frie, fuktige nipler" liksom det verste?

Jeg bor på østlandet. jeg ammer ute, sitter i skyggen. Nei jeg er ikke redd for brystbetennelse i denne stekende varmen

Miriamsmams skrev:
Jeg bor på østlandet. jeg ammer ute, sitter i skyggen. Nei jeg er ikke redd for brystbetennelse i denne stekende varmen

samme her

Jeg ammer ute ja.. Gjorde det når det var en god del kaldere også, sørget bare for å pakke meg GODT inn. Det går nok helt fint i denne varmen, Men jeg lurer på om ikke enkelte er mer disponibel for å få brystbetennelse enn andre?!

Jeg bor ikke på østlandet, men svarer likevel.
Jeg ammer ute, har gjort det når det var bare 6 grader ute også. (hadde jeg vært hjemme så hadde jeg gått inn, men vi var på tur, og jenta måtte ha mat. Ble ikke noe brystbetennelse da heller, så er ikke redd for å amme ute nå som det er 18-20 grader i skyggen nei.

Vi hadde slik varme når jenta mi ble født og jeg ammet ute. jeg la bare over ei gulpefille så hun ble skjermet for sola.

Gjorde det samme med minin da vi var i syden i 14 dager.
Jeg var ikke redd for brystbetennelse, var mer redd for det på vintern og passet på å holde meg varm osv.

Min er født i november da, og var ganske stor da sommeren kom. Men ammet ute ja,

Det er null problem så lenge du ikke fryser. :) 

Back
Topp