Amme te

Mamma til en prins

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
Noen som har prøvd Helios amme te ? :) Hva synes dere og virket det på dere ? :)


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Skal den gi mer melk eller hva er den bra for? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Forhindre luft i magen o.l :) Har kjøpt, men bare drukket den to ganger, så kan ikke si noe mening på det :p Så var nysjerrig på om andre hadde prøvd og om det virket på noen av deres unger :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hmm. Kanskje jeg skulle prøvd.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Den er faktisk god ;)
De sier ammete eller fennikel te :) Men det inneholder fennikel i amme teen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg tester og synes det har litt effekt her. Gir mini fennikel-te også synes han får ut mer luft enn tidligere.
 
Hjelper amme te med å øke produksjon av melken?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei, ikke som jeg vet :)
Men om du pumper deg mellom ammingene, kan ikke det hjelpe deg med å øke produksjonen da ? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Nei, ikke som jeg vet :)
Men om du pumper deg mellom ammingene, kan ikke det hjelpe deg med å øke produksjonen da ? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Synes noen ganger at det blir vanskelig fordi han vil ha melk imens jeg pumper og når jeg er ferdig, da føler jeg at brystene er tomme og han vil ha melk.
 
"Økologisk amme-te. En balansert blanding av frø og urter som støtter melkedannelsen hos mor og forebygger luft i magen hos mor og barn".

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
JM anbefalt fennikel te. Ø syns det e bedre en amme te. Fordi fennikel te kan gis til babyen maks 10ml. Det e samme som amme te, for luft og mer melk. Men hvis du vil ikke drikke det så kan du bare gi den til babyen direkte. Eg gjør sånn fordi eg trenger ikke mer melk eg har mer en nok eg har extra på frys egentlig, men babyen sliter med luft i mage sa bruker eg fennikel te.


22 aug 2014
 
Eldste fikk fenikkel-te. Anbefaler fotmassasje/soneterapi, var en litt urolig kveld i går men bæsja masse etter det. Og har sovet nesten hele dagen i dag. Tok på "sonene" for tarmene og lungene (som hører sammen i følge kinesisk medisin). Han likte det godt, masserte litt på hele foten også. Kom masse koselyder :) http://www.how-to-do-reflexology.com/images/Reflexology-for-Constipatio.gif Her er bilde.Følg pilene der det står large intestine :) Lungene er det øverste rosa området.
 
Får en grusom svettelukt av den i alle fall. Merket ingen effekt..

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Du bruker begge deler ? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja, jeg drikker det litt om hverandre. Gutten vår får også litt fennikel-te innimellom.
 
Prøvde den en gang men syns den som heter "anis fennikel karve te" smakte bedre og er omtrent samme innhold så brukte den i stedet, men ja den funker på luft i magen. Funker på dårlig mage hos voksne også, pappa har sverget til den teen når han en sjelden gang har hatt magasjuka
 
Prøvde den en gang men syns den som heter "anis fennikel karve te" smakte bedre og er omtrent samme innhold så brukte den i stedet, men ja den funker på luft i magen. Funker på dårlig mage hos voksne også, pappa har sverget til den teen når han en sjelden gang har hatt magasjuka
Hva skjer med babylufta når du drikker teen? Prumper baby mer eller mindre?
 
Eldste fikk fenikkel-te. Anbefaler fotmassasje/soneterapi, var en litt urolig kveld i går men bæsja masse etter det. Og har sovet nesten hele dagen i dag. Tok på "sonene" for tarmene og lungene (som hører sammen i følge kinesisk medisin). Han likte det godt, masserte litt på hele foten også. Kom masse koselyder :) http://www.how-to-do-reflexology.com/images/Reflexology-for-Constipatio.gif Her er bilde.Følg pilene der det står large intestine :) Lungene er det øverste rosa området.
Masserte du her selv? Eller hos en proff?
 
Back
Topp