Amme-te

Sienna3

Gift med forumet
Noe som bruker amme-te? Ser dere noen effekt?? [:)]

Brukte det i begynnelsen, men lille var så plaget av kolikk så vanskelig å si om det hadde noen effekt..... Men virker som melkeproduksjonen stiger når jeg drikker den iallefall [:)] Lenge siden jeg har prøvd det nå, men drikker en del når jeg merker hun har økedøgn [:)]

Med tanke på luftsmerter o.l. synes jeg det har bedre effekt å gi litt fenbikkelte direkte til babyen [;)]

Har brukt kloster sin amme te og merket effekt. Måtta ha honning i for det smaker[:'(] Men pumpet også endel i den perioden. Prøv også vørterøl hvis du skal ha opp produksjonen[;)]

ORIGINAL: tamlin77

Har brukt kloster sin amme te og merket effekt. Måtta ha honning i for det smaker[:'(] Men pumpet også endel i den perioden. Prøv også vørterøl hvis du skal ha opp produksjonen[;)]

sign! Vørterøl fungerer bra her i gården også ja for å få opp produksjonen! [;)]

Vørterøl.. Uff, det smaker vel øl det? [:-] For da sliter jeg litt..[:'(][:'(] Liker ikke..[:'(][:'(][:'(]
Ja er begynt å drikke amme-te for å få opp produksjonen (virker som jeg har for lite til henne om kvelden) og pga hun er plaget med luft..

ORIGINAL: mettemor!

sign! Vørterøl fungerer bra her i gården også ja for å få opp produksjonen! [;)]

Hvor mye vørterøl må man drikke da? [:)]

Anbefaler å lese denne artikkelen, husker jeg leste den da storebroren var baby og kom over den nå nylig igjen [:)] Den har iallefall hjulpet meg litt med å slå meg til ro med at jeg har nok melk selv om de har mast myyye etter mat og vært urolige på kveldstid [:)]

Link: http://www.babyverden.no/Har-barn/Amming-og-ernaring/Amming/Kveldsamming-og-nattevak/

Jeg drakk 2-3 flasker om dagen. Drikk den iskald for da blir ikke smaken så fremtredende. Jeg synes ikke den har så veldig øl smak egentlig.

Jeg har prøvd meg på to forskjellige amme-teer, men gud for noe shiit!
Jeg har ikke sjans til å få det ned jeg[8D] Smaker jo så utrolig vondt og virker nesten
litt oljete liksom[&:]
Så jeg vet ikke noe om effekten dessverre..

Back
Topp