Amme te til barna

jas

Forumet er livet
tenkte jeg skulle kjøpe amme te i dag, og begynne å gi litt til Adrian for å se om det hjelper..
Men, da lurer jeg på hvordan dere gir dem det?Og hvordan dere lager det og evt oppbevarer det?

Bare fortell meg alt dere gjør, så skjønner jeg det sikkert [;)]

Trodde det bare holdt et døgn jeg[8|]

Jeg koker en kopp med vann og tar en halv teskje med ammete, lar det trekke i 10 min. Siler ut urtene over i en kopp som jeg har lokk på. Denne står i kjøleskapet. Tar ca 2- 3 ml ca. en teskje og gir Kian før hver flaske.

Pleier å varme den noen sek i micro'n.

Hvis det holder i noen dager på kjøkkenbenken, så hørtes jo det lurere ut.

Hvorfor gir dere ammete? Har aldri hørt om det. Vet det finnes noe te som skal være bra for mor når hun ammer. Men til babyen? Trodde ikke de skulle ha noe annet enn mme eller morsmelk de første 4 mnd? (vel, tran skal vi jo snart begynne med)
Fortell, dette må jeg lære om!

ORIGINAL: 2gang

Hvorfor gir dere ammete? Har aldri hørt om det. Vet det finnes noe te som skal være bra for mor når hun ammer. Men til babyen? Trodde ikke de skulle ha noe annet enn mme eller morsmelk de første 4 mnd? (vel, tran skal vi jo snart begynne med)
Fortell, dette må jeg lære om!

Ammete er den som mor skal drikke for å få opp melken og for å hjelpe mot luftplager til barnet, men denne teen kan også gis direkte til barnet dersom h*n plages med luft.[;)]

Back
Topp