Amme tåka :p

jentami*

Elsker forumet
Ammetåken har tatt meg :p

Hadde parkert bilen, gått bort til parkeringsautomaten og betalt for fire timer.
Hvor legger jeg lappen da? Ikke i frontruta, men i vognen. I lomma på kallesjen..

Godt jeg ikke fikk bot da, for jeg oppdaget det ikke før jeg skulle fylle på "ny" parkering, fire timer senere..

Er det murlig?


Har dere noe å dele? :)
 
Haha!! Nå lo jeg faktisk høyt! Inni vogna faktisk! Hehe.. Kjenner meg såå igjen! La mobilen i frysa istad da jeg tok ut pizzaen og i går dro jeg på butikken for å kjøpe bleier og kom hjem med masse varer, men ingen bleier! Hehe.. Godt å høre det ikke bare er jeg som bor i min egen lille boble :-)
 
Haha, uff

Litt morsom da :p I frysern liksom :p
Godt du fant den igjen da :)
 
Ha ha, vittig Jeg har ikke gjort noe enda, men forrige gang lot jeg nøkkelen stå igjen i bildøra. Heldigvis i innkjørselen med døra mot huset...
 
Vet ikke om det er ammetåka, det dukker gjerne opp mange ganger iløpet av natta at jeg tenker helt rare ting... F.eks jeg tenkte at jeg måtte skaffe en geit så unga får masse mer melk tillegg. Så klasket jeg meg selv i hodet en stund etter, og tenker hva faen... Og jeg var likson seriøs. Kan vært i halvt drømmetilstand, men aldri opplevd før, hehe. Ellers generelt er jeg skarpere enn vanlig, husker absolutt alle småting, datoer, tall og lignede ^^
 


Lux skrev:
Vet ikke om det er ammetåka, det dukker gjerne opp mange ganger iløpet av natta at jeg tenker helt rare ting... F.eks jeg tenkte at jeg måtte skaffe en geit så unga får masse mer melk tillegg. Så klasket jeg meg selv i hodet en stund etter, og tenker hva faen... Og jeg var likson seriøs. Kan vært i halvt drømmetilstand, men aldri opplevd før, hehe. Ellers generelt er jeg skarpere enn vanlig, husker absolutt alle småting, datoer, tall og lignede ^^



Hahaha! Så bra
 
haha....
selv merker jeg at jeg glemmer ting som er en selvfølge. glemte hva yrket til mannen min heter!  kan også fortelle ting jeg har fortalt før!!
 


~Effy~ skrev:
haha....
selv merker jeg at jeg glemmer ting som er en selvfølge. glemte hva yrket til mannen min heter!  kan også fortelle ting jeg har fortalt før!!



Høres kjent ut :)
Så kan jeg si "tar du med hvetemelet ned?" (i hodet mitt har jeg sagt "tar du med vannflaska mi ned?")
så blir jo sur når han ikke forstår hva jeg babler om. "hva skal du med det?" - svarer han. "DRIKKE DET, hva tror du?".. "Drikke hvetemelet?"
Så bryter jeg ut i latter, "Sa jeg det?" "hæ?" "serriøst?"


Så sånn er det her
 
Seinest i går fant gubben smøret på hylla der vi har shampoo og div. og selv fant jeg balsamen i kjøleskapet....Jadda en liten forveksling i farta mens jeg pakka ut varer sammtidig som lillesnupp begynnte å varsle om bleiebytte tid...

Med førstemann var jeg heeeelt i tåka. Da blei det hverdagslig å finne ting rundt om på plasser det aldeles ikke hørte hjemme.
 Tok stadig med meg fjernkontroller inn på rommet om kvelden i stedet for mobilen, tok tak i dorullen i stedet for ei bleie og begynnte å dra av for å legge det på gutten som om det var ei bleie.(jaggu godt jeg fikk tatt meg selv i se hva jeg dreiv med føre det var forseint)
Jadda mye festlig som kan skje i tåkeheimen..
 
hmmm.. jeg tror samboeren min er i ammetåke :p merker ikke noe til dette selv, men han er stadig mer surrete :p det som er så erkelig er at dajeg var gravid husket han ALT! bankkort, penger, drikkeflasker, papirer osv, men etter fødselen har jeg blitt nødt å ha kontroll på alt igjen.. egentlig litt komisk :)
 
Back
Topp