Amme offentlig

Ammer der jeg må. Gjemmer oss bort litt med teppe osv. Hvis noen stirrer så stirrer jeg tilbake. De må virkelig jobbe hardt for å få sett noe av puppen/brystvorta... Og jobber de så hardt og synes det er ekkelt så skal de få seg wn sprut morsmelk i øye.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ammer og bytter bleie alltid før vi drar ut. Bruker gulpeklut eller ammeponsjo når jeg ammer ute, liker å dekke meg litt til ;) samtidig så ammer hun raskere når hun ikke blir distrahert under spisingen :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Man må vel få gi mat til babyen om han/hun trenger det!? Syns det er sykt at mange tenker sitt om vi legger barnet til brystet der hvor vi er. Jeg gir der jeg er, men setter meg med ryggen til hvis det er mulig, skjuler meg/puppen med en klut ellers så bruker jeg selvfølgelig ammerom om det finnes der jeg er.. Men dem er det ikke mange av gitt.. Jeg ammer barnet mitt !! -get over it!

Syns helt ærlig at det er helt på tryne at folk syns det er ekkelt!! De må få mene hva de vil selvfølgelig, men ærlig talt da, dette er helt naturlig, de fleste dekker seg skikkelig til og man må virkelig lete, som fler sier, for å se noe! Skal begynne å stirre stygt på folk som spiser generellt jeg da fordi jeg syns de er ekle? Kanskje de skal dekke seg til ??? Arrg.
Faktisk veldig trist at man som ammende gruer seg til å gå ut pga dette!

har de andre enn de singletene? for de må jo dras ned :/

kristinepg.no
Ja, t skjorter og genser med tre kvart arm. V hals med litt omslag, og som toppen av en singlet sydd i under. Så litt stoff ned, og litt opp så er det bare brystknopp ute.

Men singletene funker fjell de og med en løs t skjorte/ genser som kan dras opp også. Bruker dem med innlegg i isteden for bh.

Back
Topp