Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herJeg ammer nesten overalt. Prøver å finne et litt skjult sted på feks en cafe også dekker jeg til med klut eller teppe slik at jeg ikke flasher puppen.
har de andre enn de singletene? for de må jo dras ned :/Ammetoppene til hm er genialt, minimalt med pupp ute før baby er på. Jeg ammer overalt og hvorsomhelst, jeg har nemlig ei som blir særdeles misfornøyd og fornærma hvis jeg prøver å gi ekstra måltid før vi skal noe sted, og for butikker osv kan jeg godt vente hjemme til hun er sulten og så gi mat, men det funker ikke så godt før avtaler hos lege/kiropraktor osv, så da får det heller bli mat der hun måtte være sulten. Og byturer og handleturer blir ofte så lange at hun må ha mat. Da er vel mest problemet at hun kaver litt med maten når hun blir for trøtt, så da blir det ofte litt hyl og spetakkel. Føler det er mer flaut enn å amme. Ingen som glor eller har brydd seg på noen måte her da. Det er mange barnevogner og barselgrupper rundt om i stavanger...
Men selvsagt, jeg setter meg med ryggen til rommet, har klut og påkledning som gjør det lett å være diskre.