Amme klær

Hvis du har god tid til å vente på klærne så har patpat.com veldig mye fint. Har ikke kjøpt ammeklær derfra, men har handlet mye til ungene og litt til meg der som jeg er veldig fornøyd med ☺️
 
Ikke helt det du spør om, men jeg har en billig type singlet fra Cubus med tynne stropper, som jeg ikke har armene i. Så har jeg hva jeg vil over som jeg bare løfter opp når jeg skal amme. På den måten bruker jeg de klærne jeg har. :) Og heller kjøpe noen pene overdeler jeg kan ha lenge, med singleten under:D Synes utvalget av ammeklær er fryktelig dårligo_O
 
Ikke helt det du spør om, men jeg har en billig type singlet fra Cubus med tynne stropper, som jeg ikke har armene i. Så har jeg hva jeg vil over som jeg bare løfter opp når jeg skal amme. På den måten bruker jeg de klærne jeg har. :) Og heller kjøpe noen pene overdeler jeg kan ha lenge, med singleten under:D Synes utvalget av ammeklær er fryktelig dårligo_O
Sånn gjør jeg også ! Synes det er så dårlig utvalg av ammeklær. Og kjoler med knapper foran bor jeg i
 
Jeg kjøper ammesingleter hos HM og Kappahl som jeg bruker under vanlige t-skjorter/gensere. Har heller kjøpt meg noen nye litt romslige topper som er enkel å dra opp nå mens jeg ammer og som jeg kan fortsette å bruke etter ammeperioden :happy: Ellers har HM et rimelig stort utvalg av ammetøy :)
 
Back
Topp