Amme i kirken?

Tror ikke Jesus sjøl blir snurt av pupp:-) Kjør på:-)

Trenger kanskje ikke å flekke ut puppen å gjøre stort nummer ut av det :-P men amming må jo virkelig til når miniane er sultne. Kirke eller ikke tenker jeg :-)

Tror ikke Jesus sjøl blir snurt av pupp:) Kjør på:)
Jesus er vel den babyen i historien som det finnes flest ammebilder av. :P :) I kirkekunsten har det ikke vært noe krav om at ammingen skulle være så diskret heller. :D
Madonna and Child, oil on panel,  Andrea Solario Milan c. 1465-1524.jpg van orley 2.jpg

Amm i vei! Jeg spurte vår prest og han ble bare kjempeglad for at jeg tok det opp, for det var jo så klart lov og kjempe bra for både mor og barn å amme :) kunne amme på første rad, siste rad, i dåpsrommet eller på alteret, alt etter hva jeg synes var best :P men kanskje ikke alteret under gudstjeneste ;)

Jesus er vel den babyen i historien som det finnes flest ammebilder av. :P :) I kirkekunsten har det ikke vært noe krav om at ammingen skulle være så diskret heller. :D
Vis vedlegget 138390 Vis vedlegget 138392
Er jo skaperens verk :-) Syns det er noe magisk ved det selv jeg :P Håper jeg får muligheten til det denne hangen også, og kanskje litt lenger enn sist:-)

Har sikkert amma i kirka 100 ganger, vi går jevnlig og jeg gir babyene mine mat når de er sultne, har gjort d med alle.

Back
Topp