Amme i kirken?

Lo86

Flørter med forumet
Skal snart i bryllup, og skal ha med mini. Kommer til å amme mini rett før vi drar, slik at hun forhåpentligvis er god og mett mens vielsen pågår. Men man vet jo aldri med små barn, så da lurer jeg på: er det innafor å amme diskret i kirka?

Jeg synes det er innafor, trenger kanskje ikke å sitte på første raden å gjøre det bare ;) bedre å amme litt enn at minien blir for sulten og griner en hel masse tenker jeg da :)

Jeg Amma i kirken under dåpen, og under dåpen til nevøen min. Er de sulten, så er de sulten :)

Sett deg bak om du trenger å amme. I kirka vår oppfordre presten til å gjøre det. :)

Ammet i kirken da vi hadde dåpssamling og da vi hadde dåp. Det var helt naturlig, sa presten:)

Selvfølgelig kan du amme i kirken. :) Det gjør jeg hver gang jeg er der med baby.

Da mini her ble døpt var det en til gutt som også ble døpt og moren ammet i kirken uten at noen brydde seg.

Ikkje noet feil me å amma i kirke væl. Må babyen ha mat så må den ha mat.

Trenger babyen mat så trenger babyen may! :)

Oj, kjenner jeg ble litt stressa nå. Forrige uke satt jeg i kirken og ammet etter babysang. Presten gikk forbi meg, og det slo meg ikke en gang at det IKKE var innafor... Helt innafor synes jeg! Naturlig å gi babyen sin mat! ☺

Selvfølgelig kan du amme i kirken, uansett om du sitter foran eller bak! :) Gud skapte pupper på damer for å mate babyene sine. ;)
Jeg ammet i kirka under dåpen til lillebror. :)

Back
Topp