Det gikk akkurat opp for meg at jeg har tatt et brystløft etter forrige svangerskap.
Kan man amme etter denne operasjonen?
Kan man amme etter denne operasjonen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke lest svaret sitt før nå men takk for svar uansett.Spørs hvor mye som har blitt «ødelagt». Jeg har aldri fått noe særlig melk og har ikke klart å amme. Men det er mye som kan spille inn. Hadde såkalte tubeformet bryst, som ene og alene kan ha skyld i det. I tillegg til operasjonen og stramt tungebånd på alle barna. Så jeg har dårlig erfaring, men har hørt om andre som har fått det til
Jeg hadde samme, og er litt spent på hvordan det kommer til å gå med ammingen. Å ha tubulære bryst var vanskelig for meg, så har ikke snakket om dette mer mannen min, og vil helst unngå å ta det opp med helsepersonell siden de sjelden har kunnskap om dette og det er noe jeg vil helst glemme. Jeg trengte ikke implantater, men vet ikke hvor mye ble "ødelagt" under operasjonen rundt areola.Spørs hvor mye som har blitt «ødelagt». Jeg har aldri fått noe særlig melk og har ikke klart å amme. Men det er mye som kan spille inn. Hadde såkalte tubeformet bryst, som ene og alene kan ha skyld i det. I tillegg til operasjonen og stramt tungebånd på alle barna. Så jeg har dårlig erfaring, men har hørt om andre som har fått det til