Amme- BH

*Maja*

Glad i forumet
Brukte før 75-B, etter jeg ble gravid passer 75-C
Hvilken str skal jeg kjøpe i amme BH?
Er vel greit og kjøpe inn et par stykker nå.
Noen som kan hjelpe meg, hva er lurt[:)]

Vanskelig å si,men puppene mine ble enormt store dagen etter fødsel,det normaliserer seg etterhvert,men ville tatt med en som er litt for stor på sykehuset,og heller vente med å kjøpe så mange til etter det[:)]

Jeg kjøpte meg en Amme BH igår på mammashop. Den er slik at den passer flere enn en størrelse. Hun i butikken så hvordan den satt på og mente den ville passe etter fødselen også. Går med den nå, den er helt fantastisk å gå med!!

Anbefaler å ikke å kjøpe så mange. Det er ikke sikkert at du klarer å amme. Å da er det bortkastet med mange bh (snakker om erfaring). Ville gått opp en cup eg. Men ville ikke kjøpt en dyr med det første. Amme topper som de selge på apoteke er supre[:D] Anbefale de rett etter en fødsel! Så ville eg heller sett det ann hvordan puppene utvikle seg. Før eg hadde kosta på meg for mange og dyre bher.
Å uten spiler!

ORIGINAL: adelheidrr

amme bh fra H&M er crap........ kjøpte str 85 c, for å være sikker på at den ikke var for liten...men så får jeg f... meg ikke puppen nedi skåla engang..WHAT THE H.. også var stroppene over skulderne for korte...alt i alt fryktelig ubehagelige...

Jeg har antagelig kjøpt akkurat samme bh som du, jeg[:)]. Jeg reagerte også på at stroppene er for korte. Trodde nesten at det var meg som var misformet (veldig lang i kroppen) eller noe. Så det er godt å høre at det ikke er bare meg som reagerer på det.

Tror noen sa det var noen rimelige på Cubus? var et sted de hadde til 149,- husker jeg, uten spiler. Jeg tenkte å kjøpe 1 eller 2 når jeg nærmer meg termin. Også hvis de fremdeles passer etter fødsel, så får jeg jage mannen min avgårde og kjøpe flere etter fødsel [;)]

Ja, de har for 149 på cubus. Var den jeg kjøpte før fødsel og brukte den etter også. De har også en dyrere en som har litt polster i. Den var jeg mye mere fornøyd med enn den andre. Den gav bedre støtte til mine pupper og forebygga brystbetennelse hos meg[:D]

Tusen takk for gode svar!

Er så dårlig i bekkenet at jeg må bestille eller sende noen andre- og da er det greit å få noen tips.

Kjøpte noen på lindex eg i fjor. Og de var veldig gode, ikke så dyre heller.

Det er vanskelig å kjøpe amme-bher nå så tidlig. Jeg har noen liggende fra sist gang og så har jeg kjøpt en ny denne gangen. I begynnelsen kan puppene bli veldig store siden ikke ungen har regulert melken enda, men etterhvert så vil det gå seg til så du må nesten vente og se hvor store de blir[:)] Det går an og kjøpe en på sykehuset og den er ikke fin, men jeg syns den var behagelig i hvertfall[:)]

Back
Topp