Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker også disseDisse er ganske basic da, men utrolig behagelige!!
https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/Undertoy/bh/amningsbh/amme-bh-2-pk/786269/
Har samme størrelse som deg og slet veldi med og finne noen jeg likte i den størrelsen da hm så og si er utsolgt og liker ikke så godt de fra lindex og kappahl.. Så jeg har bestilt noen på bonprix syns de hadde mangen fine og de fleste er pakker med 2-3 i så veldig greit ^^ (har blitt mye søl her så da er de greit med noen på rulering )Noen som har tips til fin og god amme-BH?
Jeg er en 75C/80B, så har ikke spesielt store pupper som trenger masse støtte, men bare noe pent og praktisk
Mye søling her og! Synes det ligger ammeinnlegg slengt overalt, men når det kommer en lekkasje så har jeg visst aldri noe verken i BHen eller lett tilgjengelig. Og om natta synes jeg puppene bare sklir ut av de BHene jeg har nå (fra Lindex), og så lekker det likevel. Skal sjekke ut Bonprix!Har samme størrelse som deg og slet veldi med og finne noen jeg likte i den størrelsen da hm så og si er utsolgt og liker ikke så godt de fra lindex og kappahl.. Så jeg har bestilt noen på bonprix syns de hadde mangen fine og de fleste er pakker med 2-3 i så veldig greit ^^ (har blitt mye søl her så da er de greit med noen på rulering )
Noen som har tips til fin og god amme-BH?
Jeg er en 75C/80B, så har ikke spesielt store pupper som trenger masse støtte, men bare noe pent og praktisk
Sniker fra maiDe fra KappAhl nevnt over her har jeg. Den sitter veldig bra. Jeg har veldig store bryster og passer akkurat i største størrelsen, normalt er alt jeg har prøvd fra HM og Lindex for lite.
Men Change har fine og gode ammebher som gir bra støtte. De er dyre da, men jeg har bestilt to stk da jeg behøver noe som gir litt mer støtte. De fra KappAhl holder innlegg bedre på plass men de sklir likevel litt om natta. Om du lekker en del på natt anbefaler jeg Avent sine innlegg, finnes på apoteket til nettene hvertfall. Litt dyrere men dekker brystet så mye bedre enn libero og rema feks.
Sniker fra mai
Kan jeg spørre hvilken str du bruker i BHstr da? Jeg bruker 85D til vanlig, og skjønner ikke hvor stor disse puppene skal bli tenkte å kjøpe en i alle fall, til å ha med på sykehuset
Takk for svar, da kan jeg kanskje prøve meg på de der daJa Før svangerskap nå brukte jeg 75H, og med ammepupper målte jeg meg nå til 85H. Det er i change sine BHer, så når omkretsen rundt er større blir cupen større også hvis du skjønner. Kjøpte 2xl i de BH-ene fra KappAhl og de kunne ikke ha vært mindre
Målte størrelsen til change og bestilte etter melka var kommet
Jeg er vel rundt samme str som deg tror jeg, men problemet mitt er at de som er store nok i cup blir for store rundt... har kjøpt fra Lindex i xl, og en fra boob i xl, men syns ikke de sitter noe godt! Føler du at 2xl fra KappAhl sitter greit i omkrets, eller sklir de langt oppover skulderbladene?Ja Før svangerskap nå brukte jeg 75H, og med ammepupper målte jeg meg nå til 85H. Det er i change sine BHer, så når omkretsen rundt er større blir cupen større også hvis du skjønner. Kjøpte 2xl i de BH-ene fra KappAhl og de kunne ikke ha vært mindre
Målte størrelsen til change og bestilte etter melka var kommet
Jeg er vel rundt samme str som deg tror jeg, men problemet mitt er at de som er store nok i cup blir for store rundt... har kjøpt fra Lindex i xl, og en fra boob i xl, men syns ikke de sitter noe godt! Føler du at 2xl fra KappAhl sitter greit i omkrets, eller sklir de langt oppover skulderbladene?
Jeg er vel rundt samme str som deg tror jeg, men problemet mitt er at de som er store nok i cup blir for store rundt... har kjøpt fra Lindex i xl, og en fra boob i xl, men syns ikke de sitter noe godt! Føler du at 2xl fra KappAhl sitter greit i omkrets, eller sklir de langt oppover skulderbladene?
Sniker fra mai
Kan jeg spørre hvilken str du bruker i BHstr da? Jeg bruker 85D til vanlig, og skjønner ikke hvor stor disse puppene skal bli tenkte å kjøpe en i alle fall, til å ha med på sykehuset