Amme-bh

Spirelille

Betatt av forumet
Januarlykke 2019
Jeg kjøpte mine første amme-bher her om dagen, siden puppene mine har vokst ut av de vanlige bhene. Fy søren så deilige de er!
Lurer på om jeg noen gang kommer til å flytte ut av disse igjen. :laughing002

Kjøpe på Kappahl, og de er så myke og gode!

upload_2018-8-7_21-43-23.png
Hva er din favoritt amme-bh?
 
Jeg har mine fra Bravado, men tror jeg skal prøve de fra KappAhl også! :)
 
De ser comfy ut [emoji5]️ men hvorfor så tynne stropper på amme bher?
 
Har noen som ligner fra både Lindex og H&M, veldig gode og myke :) jeg bor i de allerede :pkjøpte en fra boob også sist som var samma greia, men bittelitt finere :)
 
Har hørt at de skal være veldig gode! Men har de padding?
Jeg har vokst ut av mine vanlige BH-er, men ikke fått kjøpt amme-BH ennå.
 
Syntes amme BHen jeg har er så god, utenom en ting; stroppene er syltynne! Noen som har funnet BH med bredere stropper? er selv en D-E cup så de tynne er litt ekle .
 
De er ikke så tynne, er de?[emoji4] Jeg kjøpte noen på Lindex som hadde litt bredere stropp enn vanlig bh, men føler ikke det måå være bredere stropp hvis du skjønner?[emoji28]
For min del, som nå er oppe i E/F cup så er det ganske viktig med brede stropper. Det er vondt hvis de er for tynne.. Skal sjekke ut lindex sine ;)
 
Jeg må nok snart gå til innkjøpt av det, så det passet godt med tips nå[emoji4] de så veldig fine ut!
 
Jeg sliter med å finne BH med solide og gode stropper. Amme-Bhen jeg kjøpte meg har jo snorer som holder BHen oppe XD
Har faktisk bestilt en amme BH online til blodpris; stroppene var brede. Venter spent på at den ankommer :D
 
Jeg sliter med å finne BH med solide og gode stropper. Amme-Bhen jeg kjøpte meg har jo snorer som holder BHen oppe XD
Har faktisk bestilt en amme BH online til blodpris; stroppene var brede. Venter spent på at den ankommer :D
Gi gjerne en tilbakemelding hvis du er fornøyd [emoji18]
 
Med mitt puppestell så er det helt umulig med de der... [emoji15] Kjøper mine på underverker.no. Brede stropper og stor nok cup, med eller uten spiler
 
Back
Topp