Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hørt at de skal være veldig gode! Men har de padding?
Jeg har vokst ut av mine vanlige BH-er, men ikke fått kjøpt amme-BH ennå.
Jeg kjøpte mine første amme-bher her om dagen, siden puppene mine har vokst ut av de vanlige bhene. Fy søren så deilige de er!
Lurer på om jeg noen gang kommer til å flytte ut av disse igjen.
Kjøpe på Kappahl, og de er så myke og gode!
Vis vedlegget 269859
Hva er din favoritt amme-bh?
De er ikke så tynne, er de?[emoji4] Jeg kjøpte noen på Lindex som hadde litt bredere stropp enn vanlig bh, men føler ikke det måå være bredere stropp hvis du skjønner?[emoji28]De ser comfy ut [emoji5]️ men hvorfor så tynne stropper på amme bher?
For min del, som nå er oppe i E/F cup så er det ganske viktig med brede stropper. Det er vondt hvis de er for tynne.. Skal sjekke ut lindex sineDe er ikke så tynne, er de?[emoji4] Jeg kjøpte noen på Lindex som hadde litt bredere stropp enn vanlig bh, men føler ikke det måå være bredere stropp hvis du skjønner?[emoji28]
Gi gjerne en tilbakemelding hvis du er fornøyd [emoji18]Jeg sliter med å finne BH med solide og gode stropper. Amme-Bhen jeg kjøpte meg har jo snorer som holder BHen oppe XD
Har faktisk bestilt en amme BH online til blodpris; stroppene var brede. Venter spent på at den ankommer![]()