Amme BH

Madele1900

Betatt av forumet
Desemberskatter 2016
Har du noen du kan anbefalle? Hennes og maurits ser jeg har også vet jeg at cubus har.. Har fått store bryst så vil gjerne ha noen gode ammebh'er :-) tar gjerne imot tips :-) (skal ut å handle i morgen) :-)

Hvor bor du? Vet de har noen spesialbutikker i Bergen fex, så jeg skal i allfall innom der en av dagene.

Ellers har jeg kjøpt en abecita ammebh på nett, de skal være gode og brede i str.

Ikke kjøp h&m, de er kjempevonde å ha på!

HM sine er ikke vonde..? De har to ulike som jeg vet om hvorav den ene typen passer ikke meg.

Kan anbefale fra Lindex og Boob.

Bor en halvtime unna bergen. Men tenkte meg til åsane på horisont i morgen :-) så hennes og M. Er ikkje til å anbefalle? Ser de har litt forskjellig på nettet på HM, samme med cubus også.... Vil gjerne prøve før eg kjøper, så å bestille på nett er uaktuelt desverre ;-(

Hvor bor du? Vet de har noen spesialbutikker i Bergen fex, så jeg skal i allfall innom der en av dagene.

Ellers har jeg kjøpt en abecita ammebh på nett, de skal være gode og brede i str.

Ikke kjøp h&m, de er kjempevonde å ha på!
Svarte oppenfor :-)

HM sine er ikke vonde..? De har to ulike som jeg vet om hvorav den ene typen passer ikke meg.

Har du amme bh fra hm som ikke er vond? Jeg har ikke peiling, har bare sett på nettbutikken hva de har av amme bh på cubus og hm :-)

Kommer meg ikke ut av huset akkurat for øyeblikket, derfor bestilte jeg på nett. Hadde jeg kunnet, ville jeg ha stukket innom netty undertøy på Åsane senter. Der er det god hjelp å få, og du finner gode bher. De koster gjerne litt mer (type 500 kr), men de støtter godt.

H&m kjennes behagelige ut på i prøverommet, men siger helt sammen etter et par dagers bruk. Ville gått for en bh som kommer i cup str, ikke bare S, M, L.

Til meg er de veldig vonde. Sklir oppover ryggen og støtter ikke i d hele tatt.... Men jeg bruker stor str da. 80E ca, så trenger støtte :)

Lurer jeg å på. Skulle gjerne hatt en som var litt fin, med støtte i. Når man skal ha på penklær ol. Så hadde det vært fint om puppene så litt fine ut :p

Kommer meg ikke ut av huset akkurat for øyeblikket, derfor bestilte jeg på nett. Hadde jeg kunnet, ville jeg ha stukket innom netty undertøy på Åsane senter. Der er det god hjelp å få, og du finner gode bher. De koster gjerne litt mer (type 500 kr), men de støtter godt.

H&m kjennes behagelige ut på i prøverommet, men siger helt sammen etter et par dagers bruk. Ville gått for en bh som kommer i cup str, ikke bare S, M, L.
Jaa, self.. Den tenkte jeg ikke på... :-D tusen takk for tips.. Skal innom Netty da, og satser på at vi får hjelp der :-) må dra med meg barnefar også (er ikke helt bra etter keisersnittet enda)... Første gang i historien at jeg får han med på shopping av BH blandt annet.. Ellers er han veldig grei da.. Men han hater shopping...hehe :-)

Til meg er de veldig vonde. Sklir oppover ryggen og støtter ikke i d hele tatt.... Men jeg bruker stor str da. 80E ca, så trenger støtte :)
Har stor størrelse jeg og, me nher fungerte det heldigvis bra med den typen jeg kjøpte.
De fra Boob sitter helt klart bedre.

Jeg har G cup og er faktisk veldig fornøyd med boob ammesinglet i ull str. M! Hadde ikke trodd at den skulle gi så god støtte og den er så lun, myk og god. Men stiv pris da!

Jeg kjøpte også en bravado (?tror jeg det var) på Bæreglede samtidig, som er i størrelser. Men den har jeg ikke fått prøvd ennå da jeg bor i den deilige ammesingleten. ;)

Jaa, self.. Den tenkte jeg ikke på... :-D tusen takk for tips.. Skal innom Netty da, og satser på at vi får hjelp der :) må dra med meg barnefar også (er ikke helt bra etter keisersnittet enda)... Første gang i historien at jeg får han med på shopping av BH blandt annet.. Ellers er han veldig grei da.. Men han hater shopping...hehe :)

Hehe hørtes kjent ut. Ikke akkurat deres element...... Akkurat som når jeg skal handle sminke, hehe... Jeg har også nylig hatt keisersnitt, derfor jeg er litt støkk hjemme foreløpig :)

Kass type kjøpte du?
Jeg skal se om jeg får til å laste opp bilde. Ligner relativt mye på bh fra Boob egentlig (uten spiler). Den ene typen har doble stropper - den syns jeg bare er ekkel og ubehagelig å gå med. Strammer ikke godt nok rundt og sklir bare opp bak. En som ser nesten helt lik ut, men har bare enkle stropper. Den synes jeg sitter mye bedre på.

Bruker amme singlet fra H&M og amme BH fra Lindex :) veldig fornøyd!

IMG_2586.PNG
fast-food-bra-leo-leo-print-grey-black-s

Anbefaler denne. Kjempegod, behagelig å ha på. :happy: Prøvde en del på Hm også men fant ingen som var like god. Så dette er blitt min favoritt.

Back
Topp