Amme-bh

TM85

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg leter etter en god Amme-bh, uten spiler, til tunge bryst. Er vel en str 80E/F nå, men regner med litt større når vesla kommer ut og ammingen er igang.
Trenger sårt anbefalinger om en støttende Amme-bh, for nå bare drar de nedover og det er ikke pent eller behagelig :(

Last edited:
Henger meg på denne tråden jeg, for født for 3 uker siden, men har fremdeles ikke funnet noen til litt større bryst :-( Men for meg så har ammesinglettene fra kappahl fungert overraskende bra! De støtter ikke så mye, men føler ikke at de henger heller :-)

Anita har gode bh'er i store cuper. Finnes både med og uten spiler. De koster litt, men det er de verdt. Jeg har kjøpt hos Ammebutikken :)

Jordmoren min tipset meg om at mammashop.net (butikk i bergen/nettbutikk) hadde noen som var veldig bra.
Viser seg å være Bravado de anbefaler, og jaggu var det ikke den jeg hadde funnet på salg hos babyshop noen uker før. Var på vei ut av sortimentet til babyshop vistnok da, men nå vet jeg iallefall om en butikk som har de :-)
Har ikke brukt den enda, ligger klar i fødebagen, men den kjentes god ut da jeg prøvde den på :-)
Bruker Fcup til vanlig så ikke barebare å finne noe nei...

I Oslo syns jeg Lalina på St.hanshaugen har mange gode i store str. De har sikkert nettbutikk også.

Jeg vet ikke om de har, men det er verdt å sjekke hos bandasjist. Der fikk jeg en god støttende bh etter operasjon, og der enten har de alle mulige størrelser, eller så har de muligheten til å bestille de.

Brukte Bravado sine og var kjempefornøyd! De selger dem på babyshop vet jeg. Kjøpte også Boob sin men den likte jeg ikke i det hele tatt..

Back
Topp