Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, men der så det jo ut til at de hadde en del utvalg, til en ok pris!! Må absolutt tas til vurdering. Selv om jeg veldig gjerne skulle prøvd de først, for syns vanlige bhene mine er trange både i omkrets og cup nå.. Så aner ikke hvilken str jeg burde bestilt..Womenslines.no
Jeg har bestilt en fastfood ammebh fra jordmorbutikken! Blir spennende å se om den er så bra som de sier!
Jeg syntes cupene ser små ut jeg da.. Så er usikker, si ifra hvis du bestiller. Jeg har prøvd slike xl bh som skal gå å dekke de høye str det passet ikke her. Selv om jeg har prøvd 3 stk :/Nei, men der så det jo ut til at de hadde en del utvalg, til en ok pris!! Må absolutt tas til vurdering. Selv om jeg veldig gjerne skulle prøvd de først, for syns vanlige bhene mine er trange både i omkrets og cup nå.. Så aner ikke hvilken str jeg burde bestilt..
Jeg syntes cupene ser små ut jeg da.. Så er usikker, si ifra hvis du bestiller. Jeg har prøvd slike xl bh som skal gå å dekke de høye str det passet ikke her. Selv om jeg har prøvd 3 stk :/
Høres ut som en god planJeg kjente ikke noen av merkene da.. Tror jeg ender med å dra på Lalina i Oslo, for å få noe som holder på plass og er behagelig å gå med![]()